Ha egy korábban 6 hengeres típust 4 hengeresre cserélnek ami több LE akkor csak presztízzsel lesz "baj"?
Nem csak a presztizzsel, hanem az élménnyel is "baj" lesz.
A "baj" szót pedig felesleges idézőjelbe tenni. Szerintem.
A teljesítmény/nyomaték egyenletességével lesz nagyobb probléma, a hat hengeres simább, szebben felépülő. Hiába erősebb a 4 hengeres, az csak a csúcsteljesítmény, ki a franc használja ott az autót napi szinten.
Ennél sokkal nagyobb probléma még pl. ami szintén a BMW mániája, legalábbis régebben, hogy már 2 litertől 6 hengerre ugranak, ott viszont pont hátrány. Kell egy bizonyos méretű hengerenkénti lökettérfogat, 2.5-től, de inkább 3-tól szabadna csak 6 hengerre menni. Ott viszont mindenképp, mert a 4 henger meg átmegy traktor stílusú jellegbe.
Nagyon nagy probléma még a 4 hengeresek, főleg a kisebbek turbósítása, vagy a régi nagy szívók kisebb turbósra cserélése. Igazából én már az elektromosokat várom inkább, a belsőégésű motorokat mindenféle hülyeség címszóval úgy is egyre jobban elcseszik majd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!