Egy modern duplaturbós kétliteres dízelmotor van olyan "érzésre", mint egy régebbi V6? Milyen egy ilyet vezetni?
A Volkswagen konszernnek,illetve a Volvonak vannak ilyen motorjai.
A Volkswagen konszern motorjai közül a kétliteres dízelek közül a csúcs 240 lóerőt tud, dupla turbóval.
Jó pár éve egy V6-os motor tudott ekkorát.
A kérdésem az lenne, hogy ezeket a kocsikat olyan vezetni,mint régebben egy V6-ost?
Mennyire érezni azt a 240 lóerőt?
Háááááát a BMW F10 esetében a pre-facelift 525d 206 lovas 450nm nyomatékot tud. After-faceliftnél 218ló és 450nm szintén.
Merci pumpálja még hasonló módon a motorokat, de ő inkább már csak a 200d 220d és a 250d esetében. 250d már 2 turbós. Ha emlékeim nem csalnak, régen nem volt 250d, így nincs mihez hasonlítani.
De visszatérve az összehasonlításhoz, az a sor4-es húz rendesen, míg a v6 sután. Gondolj bele. 320 lovas egy v6 tdi. Van belőle gyengébb, 204 lóerős 450nm nyomatékkal szintén. A BMW 4 hengerese leadja 1500-2500 között ezt, míg a TDi pedig 1500 és 3000 között. A v6 tovább tudja produkálni ezt 1 turboval, mint a sor4 2-vel. A v6 ezek szerint erősebbnek érződik. Viszont, a pre-facelift f10 bmw 25d 1750től adja le az erejét 2500-ig. Ehhez képesz a 4 hengeres 2 turboval erősebb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!