Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simsom s51 megszakítós miért...

Simsom s51 megszakítós miért nem ad szikrát?

Figyelt kérdés

Csereltunk gyertyat,pipát,megszakítót,lendkereket,kondit, a kondit ki is kotottuk alaplaprol es lada kondit kapott.Ha a pipaba teszek csavarhuzot es rarugok akkor megcsap eleg rendesen de szikra mégsincs.Mi lehet a baj?

Úgy kezdodott a problema hogy a motor eleinte 15-20 rugasra, majd csak tolasra indult.?



2017. ápr. 16. 01:44
 1/7 anonim ***** válasza:
szét kell dobni hogy szimering csapágy jó legyen ez után a kompressziót kell megnézni és ha az is jó utána lehet a gyújtásra rátérni
2017. ápr. 17. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Sok mindent cseréltél, de a hibát még nem sikerült megtalálni.

Javaslom ne cserélgesd az alkatrészeket, hanem próbáld meg minden alkatrészt tesztelni.

1. gyújtó tekercs ellenőrzése multiméterrel nem szakadt!

2. Trafó ellenörzése primer körnél 1 -15 ös számmal jelölt pontok között 5. Ohm körüli értéket látsz . A secunder körben a kábel kimenet, és az 1-es csavarpont között pedig 9,500 K.Ohm értéknek kell lenni.

3. megszakító ellenörzése, nyit-e és 0.32 -0.4 mm hézagmérővel ellenőrizve.

4. kondenzátor ellenőrzése, nem repedt, sérült értéke:250 Volt 0,22 microfarád


5. gyertyapipa ellenörzése: ellenállása 5,5 K.Ohm. A gyertyapipában van egy zavarszűrő ellenállás, ami a szikra nagyságát csökkenti. autók robogók pipájában nincs zavarszürő


6 gyertya ellenárzés hézag 0,4mm kb

7. lendkerékmágnes, és a terercsvasmag között is légrés ellenörzése.

Ha jól emlékszem, akkor a gyári hézag 0,15 -0,20 milliméter között van.


Ha minden jó, akkor már csak ellenörizni kell, a szirát,


beállítani az előgyujrást felsö holtpont elött, 1,8mm maximun es rúgásra kell indulni


Remélem tudtam segíteni

2017. ápr. 17. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Köszi, amint lesz idő nekilátunk.
2017. ápr. 18. 20:24
 4/7 anonim ***** válasza:

Az első válaszolónak, csak annyit írnék. Nehéz indulás lehet szimering hiba, a rossz gyújtás a főtengely lógása miatt és főtengely csapágy miatt előfordulhat. AZ HOGY EGYÁLTALÁN NINCS SZIKRA AZ KIZÁRT. JÓ LENNE NEM FÉLREVEZETNI A KÉRDEZŐT!!!!

Valami apróságot még, a kondenzátort kivezetted a gyújtás alaplapból a jól értem? A kondi testvezetéke stabil legyen, mert akkor sincs szikra, erre előbb nem tértem ki!!

2017. ápr. 18. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Motorikusan semmi baja nem lehet, legminőségibb alkatrészekből lett összerakva tavaly ilyenkor, a két blokkfél ami gyári benne azonkívül koyo csapágy viton szimering..stb
2017. ápr. 20. 19:23
 6/7 anonim válasza:
Hasonló problémám van nekem is érdekelne, hogy sikerült-e megoldani.
2017. máj. 18. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Igen, sikerült.A második szerelő kicserélt rajta mindent és jó lett.Sajnos többet nem tudtunk kideríteni hogy mi baja.
2017. máj. 29. 22:07

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!