2015 decemberben vettem egy BMW-t amely 2009 03. havi. Km 164.230 gyártású, a kocsi németből hozott volt, névre írva. Hogyan adjam el a kocsit?
A behozatalt bonyolító ismerős azt mondta elektronikus szervízkönyve volt, tehát szervízkönyvet nem kaptam, azt későbbre ígérte szóban. Később kiderült, hogy a vásárlás előtt 2014 decemberben volt benne 299. 000 km, a BMW kiadta a szervízmúltat részemre.
Mindezek figyelembe vételével hogyan adjam így el a kocsit?
Beszéltem ügyvéddel, aki azt mondta hogy csak a német eladót tudom feljelenteni de nagyon kevés sikerrel.
Az okmányiroda szerint a kocsi az első műszakin amikor megjelent, - ekkor még nem nálam volt - 163500 km volt benne a fotó szerintA kocsi nagyon jó műszaki és esztétikai állapotban van, de hogy adjam el szervízkönyv nélkül? Most csak 8 éves a kocsi és nem szeretném ha feljelentenének egy adás-vétel után.
Ráadásul a BMW szervíz az új tulajnak is kiadja a szervízmúltat és a km óra állást is.
Csak azt ne írjátok hogy öljem meg azt a szemetet aki behozta hisz szinte biztos hogy ő állíttatta vissza valakivel műszaki vizga előtt a km óra állást.
Nem tudom mi lenne a legjobb megoldás. Most van benne kb. 190.000 km
Köszi mindenkinek a normális válaszokat!
Triplán szívás.
Egy: Jobb elmondanod hogy mennyi lehet a valós km állás mert ha más is lenyomozza a múltját akkor téged jelent be mint óratekerőt.
Kettő: Már megvételkor sem ért ezek szerint annyit a több km miatt és most még kevesebbet ér.
Három: Ahogy annak idején te is - most mások is külföldről hoznak inkább ilyen autót. Ezért majdnem lehetetlen vállalkozás lesz eladni ezt az autót. Hacsak nem adod még annál is olcsóbban mint amennyit 300-400 ezer km-rel érne.
Ezek szerint annyit tehetsz hogy nagyon olcsón próbálsz megszabadulni tőle és mindent szépen leírsz a hirdetésbe. Megfelelően olcsó árért lesz aki megveszi majd. De vigyázz nehogy kereskedőnek add el mert az képes lesz átverni vele egy vevőt és ha az a vásárlás után néz utána (ahogy te is) és rájön a turpisságra akkor megy a kereskedőhöz panaszkodni az pedig azt fogja mondani hogy nem tudott az óratekerésről és rád fogja fogni hogy te azt elhallgattad. Ebben az esetben már négyszeresen szívnál az egésszel.
04-13 19:23
na ja, csak Magyarisztánban 10ből 9 ember km-t vesz nem állapotot... sajnos...
7: Az óraállásnak nagy szerepe van az autó értékében. Nem feltétlenül az állapotban. Ha sok km van benne de visszatekerték akkor becsapnak nem is olyan kis összeggel ami bűncselekmény az elcsalt értéktől függően. A legtöbben azért tekerik a km órát mert keresni akarnak egy autón és ezek főleg azok akik üzletelnek és adják és veszik a kocsikat.
A magyar ember el van már kényeztetve és nem csak hogy km-re megy de arra is hogy az autón lehetőleg egy karcolás se legyen. Azt akarja hogy legyen szalonállapotban még 5-10-20 évesen is az az autó. 5 éves makulátlan autó se létezik. Csak a magyar elhiszi hogy egy 15 éves dízelbe lehet 50-100e km és hogy egy 5-10 autónak még karcmentesnek kell lennie. Az óratekerés és a festékkel ráködölés csodákra képes és bármiből lesz makulátlan. Az első felszereltebb szervizig ahol kiderül hogy háromszor annyit futott az az autó már Németországban és a harmadik autómosásig amikor is lejön a sérülés és karceltüntető kencefice a fényezésről.
Szerintetek mi a legjobb megoldás összegzés képpen? A nagy gond az az hogy nincs szervízkönyve. Ha a BMW kinyomtatja az elektronikus szervízkönyvet egy 20-asért akkor lesz 2014 decemberig szervíztörténetem.
A műszaki állapot az viszont tényleg nagyon jó és az esztétikai is
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!