Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kétütemű motoroknál miért nem...

Kétütemű motoroknál miért nem célszerű motorféket alkalmazni?

Figyelt kérdés
Egy újságban olvastam,kíváncsi vagyok,hogy tényleg így van-e.
2010. máj. 12. 17:05
1 2
 11/12 anonim válasza:
Nem mind van főtengelyről meghajtva. Apriliákon pl a gázkar állásától függően adagolja az olajat, ezeknél nem nagyon célszerű egy nyelezés után elcsukni a gázt. Ezeknél kuplung be és egy-két fröccs. De sztem a főtengelyről meghajtottaknál sem árt ha elveszed a terhelést róla.
2010. máj. 13. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim válasza:
08:17 Okosat írtál! Ez valóban így van de a régebbi motoroknál nincs ilyen! Meg nem árt szerintem ha a 2t-t használók nem motorfékeznek 6 ezres fordulat felett...
2010. máj. 13. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!