Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kétütemű motoroknál miért nem...

Kétütemű motoroknál miért nem célszerű motorféket alkalmazni?

Figyelt kérdés
Egy újságban olvastam,kíváncsi vagyok,hogy tényleg így van-e.
2010. máj. 12. 17:05
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Tényleg így van. Nekem sikerült elégetnem egy hengert így... Nem kap annyi olajzást a henger így, mint kéne neki, ezért ugye megragadhat, "eléghet"... Én okosan lejöttem motorfékkel a Tokaji hegyről NSR-el... :/
2010. máj. 12. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

Logikus ,hogy miért nem.

A kétütemű a benzinbe kevert olajtól kapja a kenést.Gázadásnál megy bele a benzin megy vele az olaj is. Viszont motorféknél majdhogynem nulla a bejutó benzin és emiatt nulla a kenőolaj is,fordulat meg akár 3ezer is lehet dombon lefele így a motor kenés meg csak minimális.

2010. máj. 12. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
kétüteműnél? 3ezer? nekem 2,5ezer az alapjárat..
2010. máj. 12. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Pontosan, nincs olajzás mert nem húzod a gázt
2010. máj. 12. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
kétüteműnél 3 ezer az szinte alapjárat esetleg inkább 13ezer
2010. máj. 12. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Ténylegesen hosszú lejtőnél érdemes időnként egy kisebb gázfröccsöt adni a besülés elkerülése érdekében.
2010. máj. 12. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Szerintem úgy értette, hogy a sebességből kifolyólag forog 3000-et, és akkor sincs olajzás. Lejtőn szépen kiveszed sebességből, vagy húzol kuplungot.
2010. máj. 12. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
54%
Azért, mert feltekeredik a főtengelyre a kompresszió!
2010. máj. 12. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
100%
Nem véletlen hogy a trabiban a 2es és 4es fokozatok szabadonfutón kapocsoltak....
2010. máj. 12. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
100%
Csak azt felejtitek el , hogy simson és mz-n kívűl a kétütemű motorok külön olajozással vannak felszerelve, tehát nem a karburátorba megy az olaj, hanem külön pumpa nyomja a forgattyús házba. Tehát motorfékkel mész le a lejtőn, nagyobb fordulatszám, pumpa gyorsabban forog hiszen fötengelyről van hajtva, de az kétségtelen, hogy benzin kevesebb jut be, de kenés megmarad. De rendes motorféke úgyis inkább többhengeres 4üteműeknek van.
2010. máj. 13. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!