SIMSON S51N típusú hirdetésen akadt meg a szemem. Érdemes megvenni 70 000 Ft ért?
Leírás: Egy SN51-es simson eladó! Tíz évnél öregebb kis távra használtam (500m míg elmentem a közeli tóhoz pecázni. ) Korának megfelelő állapotba műszakilag jó az esztétikailag kisebb nagyobb kopások lásd kép.Mire figyeljek, vásárláskor? Először is ér e ennyit? Honnan tudom, hogy gyári e? Mire figyeljek a vásárláskor?
Jelenleg robogóm van.
"mesékhez meg öreg vagyok. "
Vagy csak fáj az igazság....
A kipuff hollander ha megfelelően van rögzítve soha nem lazul le,de ezek szerint te egyet sem ismersz.A Staromba nemrég kellett cserélni a berugótengelyt valóban,mondjuk a motor idén múlt 47 éves...
Nekem aztán tök mindegy majd a kérdező eldönti, hogy
motorozni akar vagy szerelni akar megtanulni.
"ha megfelelően van rögzítve"
Hát épp ez a baj, hogy nem lehet rögzíteni mert konstrukciós hibát követtek el nem is egyet. Ezt a felfogatási megoldást vízcsövek összeszerelésénél alkalmazzák de még az is jobb. Ráadásul mivel alumínium a henger a menet is egy elég gyenge alumínium ami tovább rontja a helyzetet. A motorblokk csak két ponton van felfogatva ami szintén kevés és közrejátszik abban ,hogy a Simson lerúgja magáról a kipufogóját egy idő után mint lázas gyerek a takarót.
"Hát épp ez a baj, hogy nem lehet rögzíteni"
Bizony lehet,többféleképp is,de egy fanatikus simson gyűlölőnek fölösleges magyarázni,beleköt másba.A motorblokk
valóban 2 helyen rögzített,és 40-50 éve így gurulnak azok a motorok,de te minden bizonnyal sokkal jobban megtervezted és kivitelezted volna,hiszen ugye legalább 10 ponton kell egy motorkerékpár blokkot rögzíteni...
13-as olyan példákat hozol aminek semmi köze a Simsonhoz. Németsége még nem garancia a jóra.
Főleg, hogy kelet német mint a Trabant-Wartburg csodálatos versenygép járművek.
14-es akkor ma már miért nem alkalmazzák ezt jó minőségű motorokon? Mert rájöttek, hogy szar.
Minden jobb mai motorgyártó vagy a tőcsavaros vagy rugós megoldást alkalmazza.
Min. 3 csavaros felfogatásúnak kellene lennie a blokknak, ahogy eredetileg a Simson Star-ban az is volt.
12/16. Válaszoló!
Hogyha normálisan megvan csinálva (Nem kókányolva) És karban van tartava egy Simson.
Akkor sokáig elmegy anélkül hogy hozzá kénne nyulni.
Ha hiszed ha nem,az én simsonomon már 6 hónapja egy csavart sem lazítottam meg!
És nem csak ilyen hétvégi hobbi, motor,
Hanem napi használatban van, 30 km-ter naponta.
A kipufogó meg egy pofon egyszerű feladat,
én úgy oldottam meg hogy,
Fogtam egy 3mm vastagságú, kb 10 cm hosszú lapos vasat, kifurtam mindkét végét egy 6mm-es fúróval.
Az eggyik végét gyujtás oldali dekni alsó csavarjához rögzítettem a másikat meg a kipufogú bilincs csavarjához, így egy centit se mozog.
És nem tekeredik le a kipufogó hollander.
3
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!