Karbit kipucoltuk, szikra van, a megszakító is be van állítva, főtengely szimeringek újak, szivató gumija is új. Mégsem indul, még tolásra sem. Kondit kicseréltük egy régebbire, azzal egy rugásra indult, aztán kb 2 napig nem volt beindítva, majd tegnap próbálkoztam, de semmi.
2017. ápr. 1. 07:33
1/5 anonim válasza:
kompresszió normális benzin ellátás normális szimering normális csapágy mellett ha van szikra jókor muszáj indulnia
2017. ápr. 1. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
2/5 A kérdező kommentje:
Hogyan tudom szabályozni a kompressziót?
2017. ápr. 1. 09:36
3/5 anonim válasza:
Gyertyáról nem esett szó,lehet hogy hiába tettél bele újat,10-ből 2 gyertya kuka-a mai szar utángyártás következményeként.
Szerezz egy biztosan üzemképes,használt gyertyát.
Tegyél egy kis benyát a hengerbe,ezzel kizárod az üzemanyagellátási problémát.
A megszakítón szeret lelazulni a kis csavar melyen a vezeték van,túl nagy gyertyahézagal sem indul...
2017. ápr. 1. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
4/5 A kérdező kommentje:
Gyertya új van benne (Isolator), de van itthon NGK és Pal is, de azokkal sem indul. Nem lehet, hogy a gyújtótekercs hibás, mert elég ramaty állapotban van? Ja, és el volt gyengülve a gyertya vezetéke, ami a gyújtótekercsből jött ki, és az elszakadt, úgyhogy új gyújtótekercset akarok bele.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Adataid védelme fontos számunkra!
Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.