Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az Alfa tényleg annyira...

Az Alfa tényleg annyira "megbízhatatlan mocsok" ahogy a szerelők beállítják?

Figyelt kérdés

Nagyon tetszenek ,szerelő ismerőseim közül 3/3 szidta.

De azt vettem ki,hogy szerelni rossz.

De felhasználó részét nézve?


2017. márc. 28. 20:58
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
nem japán az biztos de próba szerencse
2017. márc. 28. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
39%
Soha nem értettem a szerelőket, ezek nem is értem hogy miért nem más szakmát választottak. A szerelőnek nem az a jó, ha minél többet kell szerelje azt az autót????
2017. márc. 28. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
100%

Azért nagyon nem mindegy, hogy milyen a szerelése.

Könnyen szerelhető vagy értelmetlenül összeszerelt és hozzáférhetetlen alkatrészekből áll-e egy autó... nagyon nem mindegy


pláne ha az ember idegbeteg :D

olaszok tényleg szarok...

https://www.youtube.com/watch?v=hOgNuA5nXqk

2017. márc. 28. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

Nem feltétlen szar, de alapvetően több gond szokott velük lenni mint egy más hétköznapi autóval.


Majd jön úgy is pár alfás akik elmondják, hogy legmegbízhatóbb autó a földön, de ez olyan dolog, hogy ha valami jó, arról nem szokott az ellenkezője elterjedni, főleg alaptalanul.

2017. márc. 28. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
43%

A régebbiek kifejezetten "megbízhatatlan mocsok", az újabbak valamivel jobbak, de még a kevésbé elvetemült alfások is úgy fogalmaznak, hogy "több törődést igényel", szóval el tudod képzelni...

Egyénként nem azért szidják alapvetően mert nehezen szerelhető, hanem mert sokat kell szerelni

2017. márc. 29. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
En inkabb ugy mondanam hogy ha valami leharcolt szart veszel,na az tenyleg halatlan lesz....mondjuk ez barmelyik mas markarol is elmondhato
2017. márc. 29. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
43%

147/156/GT - ez a korszak nem igazán sikerült jól az olaszoknak, tényleg vannak hibák ezekkel a típusokkal, de azt sem mondom, hogy az összes rossz. Pl munkatársamnak van egy 156-os autója, 2001-es, 1.8 benzines, 170 ezer km-rel (magyar autó volt mindig is, szal nem tekert). Az elmúlt pár évben csak kormányművel volt gondja, a többi csak kopóalkatrész volt. Hozzáteszem a 156-nál a lengőkarok is a kopó csoportba tartoznak. Vígan használja, nem áll a szervizben havonta, stb. Persze van olyan is, aki vett egy szép 147-est, és szó szerint havonta becsúszik egy javítás, mert az előző tulaj annyira nem törődött az autóval.


1 éve van egy 159-es Alfám, azóta csak a 4 spirálrugót kellett cserélnem, mert eltörtek (már úgy vettem az autót). Ezen kívül csak olaj, szűrő, fékbetét.

A 159, Brera, MiTo, Giulietta már jól sikerült típusok, nincs velük annyi gond, mint a régi Alfákkal, annyit kell szervizbe hordani, mint bármely más márkákat. Sokan szeretik hangoztatni, hogy "sz*rolasz", miközben sosem volt még a tulajdonukban, csak hallottak anno valamit, és megragadt bennük. Én sem istenítem az Alfát, biztos van jobb márka nála, sőt én a régi típusokból biztosan nem vennék egyet sem. De az újabbak tényleg jók lettek.


A szerelése változó, hogy bonyolult-e vagy sem. Pl az olajszűrőt, légszűrőt nem tart semeddig kicserélni, simán hozzáférsz, még káromkodni sem kell. A pollenszűrő az viszont elsőre katasztrófa. A kesztyűtartó hátuljában van egy lenyitható kis szűk rekesz, az mögött van pollenszűrő, oda kell bejátszani a minden irányba hajló kis papírdobozt. Mivel a tartó is elég keskeny, így első alkalommal volt dühöngés. :)

A hátsó spirálrugó csere szintén katasztrófa. A fél autót szét kell bontani, ráadásul az olasz olyan szépen kitalálta, hogy belülről is megfogatta egy csavarral, amit elrejtett a kárpit alá, így azt is le kell bontani. Az első rugókat, ahhoz képest, hogy durvának tűnik a nem megszokott lengőkar felépítés, könnyű cserélni. 1 óra alatt megvolt mindkét oldal. Pár csavart kell kiszedni, és lecsúszik az egész egyben. Szóval változó, hogy könnyű-e, vagy sem.

2017. márc. 29. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
"a szerelők", mi?
2017. márc. 29. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
Hát, tény ami tény, Corollát és társait nem szidják a szerelők :)
2017. márc. 29. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
43%

159es alfák voltak a céges kocsi évig. Évente 80-100ezer km/t futottak.Számottevő gond nem volt velük. Cégen belül talált új gazdára. Ma már elhagyta a 500.000km-t az autó de működi és nem panaszkodik rá.

Szóval ez az összes alfa szar... elég rossz duma.

2017. márc. 29. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!