Kérdésem az h szerintetek lehetséges, vagy van e értelme dobfék hornyolásnak és/vagy lyuggatásnak futófelületen?
Figyelt kérdés
Fékteljesítményjavítási szempontból jutott eszembe de még sehol nem találtam rá példát.2010. máj. 12. 08:26
1/3 anonim válasza:
A lyuggatásnak semmi értelme, ráadásul gyengíti a dobot, amitől az fékezéskor tágul, ez balesetveszélyt okoz (akár el is szakadhat hosszabb terhelés hatására). A fékdob ugyanis másképp kapja a terhelést, mint a féktárcsa. A hornyolásnak - ha megfelelően sikerül összehozni - akár lehet is értelme, ha kivezeti a fékport a dobból. De azt nem egyszerű megoldani (nagyjából egy több bekezdésű, nagy menetemelkedésű menetet kell vágni a dobba).
2/3 anonim válasza:
Ha szeretnéd, hogy fékezés közben szétrobbanjon majd a fékdobod akkor igen.
Értelme semmi, viszont a kifúrt,kimart hornyok remek kiindúlópontjai leszenk a jövőbeni hajszálrepedéseknek ami miatt szét fog menni a dob.
Féktárcsa és fékdob között nagy különbségek vannak...
Fékteljesítmény növelés= alakítsd át tárcsafékre.
3/3 anonim válasza:
Én kissebb fékeken ( simson mz) a pofán lévő ferrodolt szoktam ferdén vasfűrészlappal bevágni kb 1-1,5 cm-enként autónál még nem próbáltam lehet leszakad a betétről próba szerencse lehet működik de ha be is vagdodod ne méllyen csináld. Sok sikert
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!