Ebben a hidegben van-e értelme többször izzitani a nagynyomásu dieseleket?
A nyáron a következöt csinálta a kocsim (crdi):inditás után kb 15 másodperc múlva kigyulladt a szervízkulcs és 2 perc mulva elaludt.Ezt több hidegindításnál is megcsinálta.
Elvittem egy autóvillamoshoz,rátettték a számítógépre az kimutaata hogy 1 izzítógyertya kiment.Rákérdeztem hogy miért van az, hogy csak egy ideig világit a szervízkulcs?
Azt mondta hogy izzítás nélkül is elindul,viszont utána be-be izzít, azért hogy egyenletesebb legyen a motor járása.
Bizonyos fok alatt(amit nem tudok)már alapból is izzít.
Most viszont hogy ilyen hideg van kicsit tovább kell tekerni hogy elinduljon,még akkor is ha többször izzítok.
Szóval ezért tettem fel ezt a kérdést.
Köszönöm válaszaitokat,de aki még tud meggyöző érveket mondani azt szívesen fogadom.
Ez egyébként egy 150lovas VECTRA cdti,ugyhogy a JD-hez van köze vagy lehet hogy az is, mivel olasz a motor.
Tehát szögezzük le: izzíthatom 100-szor is,akkor is úgy indul mint az első izzításnál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!