Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ebben a hidegben van-e értelme...

Ebben a hidegben van-e értelme többször izzitani a nagynyomásu dieseleket?

Figyelt kérdés
A régebbieknél ez egyértelműen igen.
2012. febr. 11. 11:45
 1/10 anonim ***** válasza:
-15 től érdemes szerintem. Baja nem lehet tőle. Maximum annyi hogy könnyeben indul. :)
2012. febr. 11. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
A magas nyomású diselekben is van izzítógyertya szóval van értelme.
2012. febr. 11. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Ezt hogy érted? Amikor ráadod a gújtást és beizzított, leveszed, majd ráadod megint?
2012. febr. 11. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
En ugy tudom hogy mivel nem osztott az egester, es direkt a befecskendezes, igy kutya kotelessege izzitas nelkul barmilyen hidegben elindulni. Hogy miert van izzogyertya az mar mas kerdes(sok esetben inkabb kornyezetvedelmi oka van)
2012. febr. 12. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:

A nyáron a következöt csinálta a kocsim (crdi):inditás után kb 15 másodperc múlva kigyulladt a szervízkulcs és 2 perc mulva elaludt.Ezt több hidegindításnál is megcsinálta.

Elvittem egy autóvillamoshoz,rátettték a számítógépre az kimutaata hogy 1 izzítógyertya kiment.Rákérdeztem hogy miért van az, hogy csak egy ideig világit a szervízkulcs?

Azt mondta hogy izzítás nélkül is elindul,viszont utána be-be izzít, azért hogy egyenletesebb legyen a motor járása.

Bizonyos fok alatt(amit nem tudok)már alapból is izzít.

Most viszont hogy ilyen hideg van kicsit tovább kell tekerni hogy elinduljon,még akkor is ha többször izzítok.

Szóval ezért tettem fel ezt a kérdést.

Köszönöm válaszaitokat,de aki még tud meggyöző érveket mondani azt szívesen fogadom.

2012. febr. 12. 17:08
 6/10 anonim ***** válasza:
Ahogy irtad is ne ugy induljon mint egy traktor, jogos, de attol fuggetlenul indulnia kell elsore, ha van uzemanyag(nincs ledermedve es nem a vizet szivja) es jo allapotu a motorod(22-24bar felett van a vegnyomasod), masodszor menet kozben az izzitassal lehet finoman szabalyozni a kibocsajtott nitrogen oxidokat hiszen a meleg levegonek terfogatara kivetitve kisebbe az oxigentartalma(nincs annyi legfelesleg).
2012. febr. 13. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
No,egyre világossabban látok.Kösz!
2012. febr. 13. 17:45
 8/10 anonim ***** válasza:
Egy a lényeg ha van rajta izzító gyertya nem véletlenül rakták bele :D szval használd :D ha többször csinálod minuszba baja nem lesz nyugi
2012. febr. 19. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Utolso: Erre tudnek egy ellenpeldat felhozni vagy akar tobbet is, de egy amiben 100%-ig biztos vagyok. A JD motorjai az elmult 15-evbol, elsore indulnak izzitas nelkul akarmilyen hidegben, ez lehet -30 is. Es van benne izzitogyertya :) bar azt el tudom kepzelni hogy a sziberiai hidegben nem lennenek hajlandok elindulni izzitas nelkul, de most magyarorszagrol beszelunk.
2012. febr. 20. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:

Ez egyébként egy 150lovas VECTRA cdti,ugyhogy a JD-hez van köze vagy lehet hogy az is, mivel olasz a motor.

Tehát szögezzük le: izzíthatom 100-szor is,akkor is úgy indul mint az első izzításnál.

2012. febr. 21. 16:28

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!