Használt ezredforduló eleji Jaguárokhoz miért lehet viszonylag olcsón hozzájutni?
Late 90s és early 00s modellek (s is és j is) már millió körül kaphatóak (sőt, legolcsóbbak 600-700, műszakival, forgalomban, stb stb). Itt lakótelepen is van egy.
Kérdés: miért ilyen olcsó?
Gondolom eléggé kényes, meghibásodásra hajlamos kocsi magas alkatrészárral, de csak a magas fenntartási költsége lehet az oka? Ennél azért jobb autók ezek nem?
Az árat mindig a kereslet-kinálat aránya határozza meg.
Sokan szabadulnának tőle, mivel rájöttek, hogy nem éri meg / már nem menő / meg van az újabb, kelleni meg nem kell senkinek, hiszen mindenki tisztában van vele, mennyire ráfizetéses hobbi egy ilyen autó, ezért alacsony az ára.
Az egyik kollégám vett 2010 környékén akkor is már harmadik gazdás S-Type-ot. Már akkor is betegágy volt, tele hibával, azóta csak eltelt 7 év.
Jó hangja volt a 3.0 V6-nak 3-4 működő hengerrel... :D
Szinte minden premium ilyen, azok öregszenek a legnagyobb értékvesztéssel.
Aki fenn tudja tartani gond nélkül, annak valószínűleg az új megvétele sem jelent gondot, tehát miért venne használtat, akinek meg nincs sok pénze, az épp azért nem veszi meg, mert horror árakon elhet fenntartani.
#6 - oké, látom nem hasznos a válaszom. De akkor akinek ellenkező előjelű tapasztalata van az említett gépekkel vehetné a fáradtságot és legépelhetné a saját álláspontját. :)
De hogy ne érje kritika a ház elejét: I-s rendszámú, világoskék, 3.0 V6 S Jaguarról írtam, az akkori munkahelyemen a vezetőm vette, én vittem fel őt érte BP-re, a II. kerületbe (rákerestem a StreetView-val, már más van kiírva telephelyre). Ott helyben le akartam beszélni, mert nagyon egyenetlen volt az alapjárat (igaz fordulaton már jobb hangja volt), dőlt a benzinszag a kipufogóból, az elején valamelyik (talán bal) oldalon furcsán állt minden, a forgalmin+törzskönyvön kívül semmi nem volt hozzá. De meg kellett venni, mert a srác akkor lépett előre, hirtelen lett pénz.
A papírok ki voltak töltve, elindulunk, én elől. Hát mire a budaörsi úti OMV-ig elértünk mindkét tompított elaludt. Felhívtam, félreálltunk, kiderítettem hogy csak az izzók, kicseréltük mindkettőt, onnantól Gy-M-S túlsó feléig csak a jobbos égett ki újra. És ez még csak az 1. napja volt az autónak nála...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!