Audi A4 1.9TDI vagy BMW 320D?
Ha a fenntarthatóság számít, akkor Audi. Az 1.9 TDI elég strapabíró motor, illetve mivel VW konszern, ezért rengeteg "közös" alkatrésze van sok más autóval, így olcsóbban lehet kijönni egy-egy szervizből. Mondjuk a kopó/máló gombokkal, kapcsolókkal, kilincsekkel már most elkezdhetsz békülni, mert azokban lesz elég rendesen.
BMW-ből nem tudom melyikre gondolt a kérdező, de gyanítom hogy E46-ra. A dieselnél élből lehet számítani egy kettős tömegű lendkerék cserére, (+ lehet kuplungra) a szívósorban található örvénycsappantyúk ledugózására vagy szívósor cseréjére és az ékszíjtárcsa cserére. A futóműve nagyon nem bírja a hazai utakat, így fix hogy abba is bele kell ölni valamennyit. + jobban rohadnak, mint az E30 vagy E36-ok. Mivel ilyen BMW-t abszolút nem racionális döntések hada után vásárol az ember, akkor már inkább egy sor 6-os motorral szereltet vennék. Az tényleg megbízható és elég jól mennek. (mondjuk fogyasztanak is rendesen)
Illetve még azt is számold hozzá hogy ha ilyen márkát veszel, akkor a legtöbb szerviz egy fejőstehénnek fog nézni és ott fognak átvágni, ahol tudnak.
#21 A máló, kopó gumiborítás leginkább a városban használat autók nyűgje, nekem a 17éves golfom közel 400e km-nél még nem riasztó kinézetű. A kilincs kezd itt-ott foltozódni, de a lámpakapcsoló az szép.
A Sor6 ~0,5literrel kér többet mint a 4hengeresek, átlag használatban. Viszont ha nyomod neki akkor tudnak enni is ez igaz, de mennek is ellenben egy 316i-nek akárhogy nyomod egy 1.3-as swiftben több erő van kevesebb fogyasztás mellett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!