Igen, azért tisztában vagyok vele, hogy egy valódi benzines M-es modell sokkal másabb élményt jelent, de jelenleg most számomra ez volt az arany középút, mivel nagy távokat teszek meg azért nem mindegy, hogy 9-10 litert vagy épp 16-18-at kér.
2017. márc. 14. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
22/31 anonim válasza:
Nyilvan sokkal esszerubb valasztas egy M550d, ez nem ketseg. Nekem mondjuk egy 30d os boven eleg lenne mindenre.
Az F10 M5 a teljesitmenyehez kepest eleg takarekos, hetkozanpi hasznalatban 12-14 literbol lehet vele jarni, ha az ember nem hulyegyerek uzemmodban hasznalja.
2017. márc. 15. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
23/31 anonim válasza:
Csak bírja megállni az ember. Nem mondom, hogy fiatal vagyok mert hamarosan vége a 30-as éveknek is, de ettől független néha még így is elkap a vágy, és odalépek neki.
Itt jön az a rész, hogy az 550d-t 17-18 liter fölé még nem sikerült vinnem, de egy M5/M6 szerintem hasonló bánásmód mellett inkább a a 28-30 körüli értéknél járna. Egy ilyen autót meg azért szentségtörés " úriasan " használni. :)
Talán majd egyszer " nyugdíj " után, de akkor már M6 lenne az álom, ha lesz annyi félretéve, azt tankolnám szívesen.
2017. márc. 15. 01:24
Hasznos számodra ez a válasz?
24/31 anonim válasza:
30 litert te kozuton egy M5be soha a budos eletben nem tudsz beletukmalni, meg eletveszelyes amokfutassal sem.
Hacsak nem egy helyben nyomod a burnout-ot meg lampatol lampaig gyorsulast.
2017. márc. 15. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
25/31 anonim válasza:
Demagógnak fog tűnni de az átlagemberek úgyis abban látják a különbséget hogy a nem M-es BMW-kből a lerúgott széthajtott legolcsóbb roncsokat már egy panelproli is meg tudja venni. Ellenben az M-es BMW-kből még a lerúgott széthajtottakért is vagy 10 évig kell 3 műszakban gályáznia ugyanannak a panelprolinak.
2017. márc. 15. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
26/31 anonim válasza:
A 28-30-at arra értettem, hogy megkergetve kicsit, nem " sima " használatra. :)
2017. márc. 15. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
27/31 anonim válasza:
Nezd, en jopar ezer kilometert lenyomtam mar ilyen autokkal, nalam 12-14 korul van a fogyasztas a msotani M5/M6-tal, az E60 M5be tudtam anno 22 litert egyszer atlagosan 200 kilometeren beletenni ugy hogy nemet autopalya padlo ahol lehetett, es orszagut tenyleg amokfutas, orultem hogy eletben maradtam :)
Az F10 M5 meg jopar literrel kevesebbet eszik mint az E60, versenypalyan kivul nem fogsz 20 liter folott etetni vele. Igaz a Nürburgringen versenytempoban 60 liter folott fogyaszt :)
2017. márc. 15. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
28/31 anonim válasza:
Ki az aki tempomat 130-ra vesz itthon vagy bárhol M-es BMW-t. Ezeket versenypályán kell használni. Pl Nordschleife (ahol vagy BMW vagy Porsche van aki a köridőért megyen)
2017. márc. 15. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
29/31 anonim válasza:
az M5 nem pályaautó, hanem egy sportlimuzin, amelyik versenypályára is alkalmas, de nem az a fő területe. Az M5 legtöbb vásárlója üzleti limuzinnak veszi, annak is készült.
2017. márc. 15. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
30/31 anonim válasza:
23-as Te csak kívülről láttál M550-et. Soha nem eszik 17-et 250-el haladva sem. Totalcar cikket idézve: "A BMW AG kifejlesztette a motort, megadta a platformot, jelen esetben a Hooydonk-féle ötössel, majd az alapanyagokat betolta az M GmbH-hoz, ahol aztán hangoltak-reszeltek, agyaltak, majd szervírozták a végeredményt."
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!