Igen, általában jól karban vannak tartva, ezeket márkaszervízbe hordják, és cserélnek rajta mindent, ha kell, ha nem.
2017. márc. 10. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Igen én is azt vettem és eddig nem bántam meg, végig márkaszervizben volt szervizelve, ha km nem volt meg az olajcseréhez, akkor évente egyszer minimum vitték.
2017. márc. 11. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Nagyon nem mindegy, hogy milyen körülményekből jött. Ahol van rá pénz és egygazdás volt, akkor igen, az első két válaszoló erre gondol. De azért az autók többsége ennél mostohábban van kezelve. Persze, km szerint megkapja amit cserélni kell kötelezően, minden mást csak ha nagyon muszáj, mert akkor indul a huzavona, hogy kinek a felelőssége, a többség üti vágja (hideg hajtás stb stb) mert nem a sajátja, úgyis kap másikat 3-4 évente. És ezek ilyen körülmények között futnak elég sokat, aztán a kereskedő meg visszapörgeti az órát. Arról meg nem is beszélve, ha nem csak egy ember használja. Nálunk 10-12 db céges autó van, meg tudnám mutatni azt a kettőt közülük amelyik szóba jöhetne. Céges autóval jó üzeltet nagy eséllyel úgy tudsz csinálni, ha mikor cserélik a cégednél a flottát, akkor specifikusan általad kiválasztott autót hozod el.
2017. márc. 11. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 Tomcatters válasza:
Pont tegnap jott elottem egy UNIXOS Caddy ...... nagy godor az uton..... az beg ugy belehajtott,hogy rendesen elemelkedett az auto hatso fele XDDDD Na mondom ez se 100 as :D
2017. márc. 11. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 Donald J. Trump válasza:
Tipikus melós meg kiszállítós céges autót (mint pl. a fentebb említett Caddy) nem. Ami valami jobban fizetett pozícióhoz járhatott, de még kellően fapados - pl. értékesítő, területi képviselő - azt igen (Focus, Astra, C-Elysée). Viszont a legfelsőbb ársávban levő autókat (BMW, Audi) megint nem, mert ezeket általában villantós autónak veszik a cégek is, bár ez tényleg elég ritka.
2017. márc. 11. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Használtan nem.
Újonnan úgy hogy többekkel egy kereskedőtől úgy simán :D Egyik haverom szülei is bementek a kereskedőhöz még 2 másik családdal és kihoztak 3 új autót kedvezménnyel.
2017. márc. 11. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Én semmiképp. Csak nímettbű' behozott tízéves turbódízel csatalovat, amiben alig van 80.000 km, de azt is autópályán tette bele a nyugdíjas ügyvéd, aki az előző gazdája volt.
2017. márc. 11. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Attól függ milyen flottás autóról van szó.
Nem ritka az olyan konstrukció, hogy az autókat karbantartási szerződéssel és visszavásárlási megállapodással veszik. Megveszik X típust, 4-5 évig hajtják, csak az adott márkaszervizben szervizelnek majd a futamidő végén a kereskedés visszaveszi az autót ( beszámítja a kocsikat az újba ) és jön az új flotta.
Ilyet simán vennék.
2017. márc. 11. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
John, ahogy írtam, nálunk ilyesmi konstrukció van. Nehogy azt hidd, hogy bármit is számít a használatnál ez. Aki üti vágja, az ilyen finanszírozásnál is üti vágja a kocsit. Tapasztalat
2017. márc. 12. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Donald J. Trump jól mondja: "Ami valami jobban fizetett pozícióhoz járhatott, de még kellően fapados - pl. értékesítő, területi képviselő - azt igen (Focus, Astra, C-Elysée)" az enyém is ilyen volt 2 évesen vettem 40eKM-rel.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!