Szabojanos1984 kérdése:
Szelepszárszimmering vagy gyűrű?
Figyelt kérdés
96 évi 1.4 8v megane. Hozzávetőleg 215eKm van benne, erösen fogyasztja az olajat. 1000k alatt ugy 1-1,2 litert. Folyás nincs, viz sem fogy. Olajbetöltőn és nívón egyaránt szép az olaj. Nyilván megeszi a motor. Utána olvasva szelepszárszimmering vagy olajlehúzógyürü lesz a ludas. hogyan tudom meg ezt bontás nélkül vagy a lehetö legkevesebb bontással? A lenéző irányú hozzászólásokra nem igazán vagyok kiváncsi ellenben az érdemi hozzászólásokat előre is nagyon szépen megköszönöm.2017. márc. 9. 22:10
11/12 A kérdező kommentje:
Akkor az kilőve. Miben segíthet esetleg egy kompressziómérés?
2017. márc. 9. 23:03
12/12 anonim válasza:
Kérdés, hogy eleve így vetted-e, vagy nálad lett ilyen?
Nekem volt egy 1.9D peugeot, egy dugattyúja volt elkopva, az ki lett cserélve, de a gyűrűk nem. :(
Na az evett ennyi olajat kb.
Lehetséges, megszorult a motor a hűtés miatt.
Szelepszárszimering miatt nem tud ennyit olajat enni, legfeljebb úgy, ha el van törve egy szelepvezető.
Találkoztam ilyennel is.
Annak cseréje után+gyűrűzés, leállt az olajfogyasztás egy darabig.
De ez egy olyan mértékű olajfogyasztás, hogy egy szakember egyből látja, mi okozza, de csak motorbontás után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!