VW Golf 3 1,6 benzin 1996 henger agyvérzés?
Sziasztok
Egy VW Golf 3 1,6v benzin 1996 –ról lenne szó.
Több szerelőnél volt egy valag pénzt kiadtam már, egy kicsit el vagyok keseredve.
cserélt cuccok: gyújtó gyertya, gyújtáselosztó, trafó, benzin szűrő, vezérlés – vízpumpa
A gond egy henger nem megy DE, beindítom a kocsit minden ok szépen muzsikál de hidegnek kell a kocsinak lenni. amint eléri az üzemi hőt alacsony fordulatszámon elkezd rángatni megáll az egyik. Adok neki gázt akkor rángatva de gyorsul majd 120km/h felett ránt egy nagyot és beröffen a 4. is megint szépen fut. Visszalassulok 70-80-90 km/h ra és megint rángat ha 50 környékére lassulok kirakom üresbe gurulási céllal akkor meg is áll a motor. Ilyenkor sebességgel visszaröffentem és megint megvan az alapjárat bár elég furi hangal. Innen gyorsulás nehézkes de nagy sebességen érezni hogy elindul ismét és húz mint a barom.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez első kettő felsorolt alkatrészen kívül a többi miért lett kicserélve? Egy henger hibáját egyik sem okozhatja.
Ha jól emlékszem, akkor ez a motor hengerenkénti szívócső-befecskendezéses, igaz? Ha igen, akkor vagy az adott henger befecskendezőszelepje a hibás, vagy annak a vezérlése (már ha nem folyamatos befecskendezésről van szó, de ezt sajnos nem tudom).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Márkaszervizbe nem is kell járkálni 20 éves autókkal, nem véletlenül köhögnek ki ekkora árakat.
Lambda szonda lehet rossz, de az nem egy hengerre vetíti ki a hibáját, hanem mindre.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Gyújtókábeleket nem írtad hogy cseréltek volna. Pedig gyakori hiba.
Kompressziót nem mértek? Hidegen, melegen is?
Ha a gyújtókábel rendben én az ilyenről leveszem a hengerfejet, szelep égés-törés gyanús.
De ha nem tudod magad megcsinálni akkor ez is többe kerülhet mint amit az öreg golf ér. Szóval érik neki a roncstelep.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!