Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VW Golf 3 1,6 benzin 1996...

VW Golf 3 1,6 benzin 1996 henger agyvérzés?

Figyelt kérdés

Sziasztok

Egy VW Golf 3 1,6v benzin 1996 –ról lenne szó.

Több szerelőnél volt egy valag pénzt kiadtam már, egy kicsit el vagyok keseredve.

cserélt cuccok: gyújtó gyertya, gyújtáselosztó, trafó, benzin szűrő, vezérlés – vízpumpa

A gond egy henger nem megy DE, beindítom a kocsit minden ok szépen muzsikál de hidegnek kell a kocsinak lenni. amint eléri az üzemi hőt alacsony fordulatszámon elkezd rángatni megáll az egyik. Adok neki gázt akkor rángatva de gyorsul majd 120km/h felett ránt egy nagyot és beröffen a 4. is megint szépen fut. Visszalassulok 70-80-90 km/h ra és megint rángat ha 50 környékére lassulok kirakom üresbe gurulási céllal akkor meg is áll a motor. Ilyenkor sebességgel visszaröffentem és megint megvan az alapjárat bár elég furi hangal. Innen gyorsulás nehézkes de nagy sebességen érezni hogy elindul ismét és húz mint a barom.



2017. márc. 7. 20:55
 1/6 anonim ***** válasza:

Ez első kettő felsorolt alkatrészen kívül a többi miért lett kicserélve? Egy henger hibáját egyik sem okozhatja.

Ha jól emlékszem, akkor ez a motor hengerenkénti szívócső-befecskendezéses, igaz? Ha igen, akkor vagy az adott henger befecskendezőszelepje a hibás, vagy annak a vezérlése (már ha nem folyamatos befecskendezésről van szó, de ezt sajnos nem tudom).

2017. márc. 7. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
A trafòn volt egy repedès, a bezinsz. -t azt fogalmam sincs mèrt a többi meg aktualis volt már, megvolt a km mennyisèg. Megnezem milyen a befecskendezèse, annyira nem vagyok nagy mágus. A gyújtókábelek is teljesen újjak gyáriak. Ohmosan tudam mèrni, átütèsi szilárdsága meg gondolom rendben van.
2017. márc. 7. 21:59
 3/6 A kérdező kommentje:
Mèg egy infó, pár napja voltam márkaszervizbe is kaptam ingyenes bevizsgálást ahol a mókus azt mondta, hogy lambdaszonda a bünön mert rámèrt. A baj az hogy a kipufogon van egy luk szóval csak szar eredmèny jöhet ki belőle.... Egyèbkènt 300 eurot mondott rá. Kb nem èr annyit az egèsz autó
2017. márc. 7. 22:09
 4/6 anonim ***** válasza:

Márkaszervizbe nem is kell járkálni 20 éves autókkal, nem véletlenül köhögnek ki ekkora árakat.


Lambda szonda lehet rossz, de az nem egy hengerre vetíti ki a hibáját, hanem mindre.

2017. márc. 7. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Gyújtókábeleket nem írtad hogy cseréltek volna. Pedig gyakori hiba.

Kompressziót nem mértek? Hidegen, melegen is?

Ha a gyújtókábel rendben én az ilyenről leveszem a hengerfejet, szelep égés-törés gyanús.

De ha nem tudod magad megcsinálni akkor ez is többe kerülhet mint amit az öreg golf ér. Szóval érik neki a roncstelep.

2017. márc. 8. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Hasonló gondunk volt 92-es Toledoval, nálunk soha nem lett meg a hiba, de hallottam olyat, hogy a motorvezérlőben meg tudnak fáradni forrasztások, az is okozhatja. Az központi befecsis motor volt, 1.6 75 LE ha jól emlékszem. Mondjuk nekünk csak terhelésre rángatott, alapjáraton és kis gázzal ment minden henger, de gyorsítani csak óvatosan lehetett vele.
2017. márc. 8. 05:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!