Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Aprilia Amico 50ccm menetprobl...

Aprilia Amico 50ccm menetprobléma. Mi a teendő?

Figyelt kérdés
Sziasztok, üdv mindenkinek! Szíves segítségeteket szeretném kérni az említett robogómmal kapcsolatban. Van ugye ez a csodabogár Aprilia Amico 50ccm-es robogóm, eredeti mirelli hengeres (azért említem meg, mert van egy széria ami már kínában lett legyártva). Nemrégiben kapott a kicsi egy fúrást (csak kiegészítő fúrás, nem lett számottevően nagyobb a térfogat), ezzel együtt lengéscsillapítók, fékek, indító relé, akksi csere is volt, minden közepes árkategóriából (hogy kizárjuk amennyire lehet a gagyi alkatrész által okozott problémát). A fúrás előtt már megjelent egy érdekes szokása, ami annyit takar, hogy tegyük fel egyenes útszakaszon haladva maximum gázon 50-55 km/h-val haladok már üzem meleg hengerrel (hidegen sosem pörgetem, mindig 5 percig pötyörög magában sztenderen), s egyszercsak szépen elkezd lehörögni, és szépen lassan megállni. Ezután 1-2 perc után újra be tudom indítani, de a hiba ugyanúgy előjön. Elsőre a gyűrűzésre gondoltam, ezért ment fúrásra, viszont utána is ugyanez a gond. Amik eddig "ellenőrizve lettek": Karburátor tisztítás, gyűrűk (fúrással együtt új dugattyú, új gyűrűk), elektronika. Szíves tanácsotokat kérném, hogy mégis mitévő legyek, mert tanácstalan vagyok! Előre is hálásan köszönöm!! :)

2017. márc. 6. 16:37
 1/6 A kérdező kommentje:
Ja és igen, a karburátor is egy kaposvári robogó szervizben elvileg "be lett állítva".
2017. márc. 6. 16:40
 2/6 anonim válasza:

Javaslom a gáz bowden cserét, vagy ha nem az lesz a baj, hogy nincs alapjárat, ezt is belehet állitani

13F

2017. márc. 6. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Ha full gázon mész akkor teljesen nyitva a torok és nincs elég vákuum a benzincsap működtetéséhez. Ugyanis a szívótorok oldalánál van a kivezetés ami a csap vákuumát biztosítja. A hiba gondolom akkor kezdődött, amikor feltetted a sport légszűrőt, vagy valami más módon csökkentetted a szívó oldalon a fojtást. Elfogy a vákuum, lezár a benzincsap, elfogy a benzin a karburátorból és leáll. Pár fordulat az önindítóval eleget szív ahhoz, hogy megint eljusson a benzin a karbiba, és akkor indul be.
2017. márc. 6. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
No meg az is megoldás, ha néha 1-2 mp-re visszaengeded a gázt.
2017. márc. 6. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
A szervizben a srác, aki csinálta a gépet kicserélte az amúgy teljesen gyári légszűrő szivacsát, lehet, hogy ez lenne a gond?
2017. márc. 6. 23:11
 6/6 anonim válasza:
lehet, ez lenne a legésszerűbb, de ha kicserélte akkor jót rakót bele elvileg :D
2017. márc. 12. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!