Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Turboval kapcsolatos problémám...

Turboval kapcsolatos problémám van. Egy 2004-es MB. Sprinter 213-ról lenne szó. Megoldható valamilyen módodn, hogy a turbo alacsonyabb fordulaton kezdjen dolgozni? A motor már chipelve van. (Program átírással, nem boxxal)

Figyelt kérdés
A gondom az, hogy a chipelés után valóban jobban megy az autó, jobban elpörög, szebben húz, de 2000 alatt nem hajlandó dolgozni. Márpedig diesel lévén 100p felett már éreznem kelle e némi erőt. Más sprinterrel kettesben el tudok indulni, mert van annyi nyomaték a motorban. Az enyémmel ez esélytelen. A turbo egyébként 1,5 éves. Állítható a turbo, hogy alacsonyabb fordulaton is adjon eleget, vagy a szabályzószelep lehet a gond? Hogyan tudnám elérni, hogy dieselhez mérten alacsony fordulattól dolgozzon?

2017. márc. 5. 06:37
1 2 3
 21/29 anonim ***** válasza:
Én nem azt mondtam hogy rossz a többi, csak annyit, hogyha erő és nyomatékos motor kell, akkor Iveco. Sokan nyomják Sprinterrel, ez tény, de néhánytól kérdezd már meg, hogy a Kárpátokon hogy megy át 5-6 tonna rakománnyal?? Vagy hogy miért nem jönnek Szlovénia felé az alpokalján, ha túl van rakva?? Azért mert a túlsúllyal nem igazán birkóznak meg, futóval meg főleg. Ugyan itt az Iveco röhögve megy. Tudom miről beszélek, mert nyomtam sprinterrel, LT-vel, Crafterrel, Transittal, utánna kaptam a 3000-es Ivecot, ami ég és föld volt, boccs, de én nem ülnék vissza egyikre se az Ivecoról.
2017. máj. 13. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/29 anonim ***** válasza:

"de néhánytól kérdezd már meg, hogy a Kárpátokon hogy megy át 5-6 tonna rakománnyal??"


Nem kell megkérdezzem, mert vittem már duplatrailert 2 autóval Bukarestbe Sprinterrel (erdélyi vagyok, tudom mi az a hegy). Meg ha Németből jövünk Ausztrián keresztül, akkor Ausztriában is van éppen elég hegy, amit meg kell mászni, és bírják. Persze, nem döngetek felfelé 90-el, mikor 7 tonnás szerelvénnyel vagyok, de elmegy. És a lényeg, hogy haza is érsz a Sprinterrel, és nem kell 10x tankolni, mint az Ivecoba (az Iveco sokat eszik, ezzel azt akartam mondani).

2017. máj. 13. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/29 anonim ***** válasza:

Én is román, Szatmárnémetii. Jók a Sprinterek, nem azt mondom hogy nem jók, ne érts félre. Annyit mondtam, hogy maga az Iveco erősebb és nyomatékosabb, alapból meg mindkettő 100-szor körbefutja a világot, ha rendes gazdája van. Amiért nekem jobb az Iveco, az az hogy simán bírja 6-8 tonnával is a 100-110 km/h-s tempót, sík úton éjszaka van hogy 120-al is nyomo neki, ha nincs nagy forgalom. Amugy én is trélert húzok, 3 tengelyes 8,9x2,1 méteres duplát. Ugyan ezt húztam Sprinterrel is, és hidd el, hogy küszködött vele hegyes vidéken. Nem mondanám, ha nem így lett volna. Azt viszont hozzáteszem, hogy a Merci használtan került hozzám, míg az Iveco 0 km-esként.

Azt amugy honnan veszed, hogy a Daily sokat eszik? Pont hogy a kategóriába alig fogyaszt.

2017. máj. 13. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/29 anonim ***** válasza:

Ivecóval nem is mentem hosszabb távra, inkább a többiektől hallottam sok negatív tapasztalatot, aztán nem tudom végül mi az igazság a fogyasztással kapcsolatban.

Amúgy jól elvagyunk itt egymással, két romániai magyar :D

2017. máj. 13. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/29 anonim ***** válasza:
100%
😀 ezt ugy tudod meg, ha nagy súlyt viszel-húzol vele, és érzed, hogy mit bír, meddig elég egy tank. Én nem cserélném el. Jövőre veszek újat, ismét Iveco lesz, mert nekem nagyon bevált. Haver mondjuk azintén a Sprinterre esküszik, de leszokott maradni, ha én sietek :)
2017. máj. 13. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/29 anonim ***** válasza:
Valaki lökjön be egy teljesítmény görbét, önsúlyt vagy pontos típust , hogy miről is van szó. Az könnyen eldönti a vitát.
2017. máj. 14. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/29 anonim ***** válasza:
Iveco Daily 50 C 17, 3000 köbcenti, 170 lóerő.
2017. máj. 14. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/29 anonim ***** válasza:
Aham, hát erről van szó, a 313-mas CDI Sprinter (130 ló), persze hogy nem megy úgy, mint a 170 lovas Iveco :D 316-os (160 ló) Sprinterhez még nem volt szerencsém, de az már biztos tartaná a tempót az Ivecóval.
2017. máj. 14. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/29 anonim ***** válasza:
Haveré 316-os, ezért mondtam fentebb, hogy ha én odalépek neki, lemarad. 313-ast nem hasonlítok hozzá.
2017. máj. 14. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!