Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Gyűrűzés+szelepszárszimering...

Gyűrűzés+szelepszárszimering csere mennyibe kerül?

Figyelt kérdés

Van egy hármas mondeom,benzines,kétezres. Zabálja az olajat,motorbontást tervezünk. Gyűrűzés,szelepszárszimering csere,ilyenek,meg ugye tömítések,olaj,sötöbö. Régi kocsi,nem tudom mennyibe kerülhet megcsináltatni mindezeket munkadíjjal,megéri-e egyáltalán. Egy-két hónap múlva tervezem,addig gyűjtöm az információkat.

Tehát elvileg,ha bontáskor nem derül ki semmi,akkor:

-gyűrűszett

-szelepszár szimering

-szelepfedél tömítés

-hengerfej tömítés

-szívósor tömítés

-karter tömítés

-olaj

-szűrő


Asszem nem hagytam ki semmit. Mennyibe fájhat egy ilyen?


2017. febr. 26. 00:17
 1/9 anonim ***** válasza:
14%
Én itt már simán másik autón gondolkodnék...
2017. febr. 26. 00:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 Donald J. Trump ***** válasza:
44%
100-200 között, a munkadíj lehet még 50-100.
2017. febr. 26. 01:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
67%

Nekem pont ezek kedvezménnyel kb 30 körül szoktak lenni...magamnak csinálom, régi dízeleket újítok fel. Szakál metál-nál veszem az alkatrészeket.

Gondolom Te sem a prémium kategóriás alkatrészeket keresed, azokat kár is belerakni egy öregebb autóba, de sok esetben a nem gyári még többet is elmegy, tapasztalat.


A szerelési költség, ami húzós, másnak nem csinálnám már, elég volt, de ha másnak kéne csinálni, egy 30-40-50-et kérnék el érte.


A gond az, hogy ahogy szedem szét a motort minden esetben, veszem észre, mik koptak még szanaszét.


Pl veztengely, hajtó/fekvő csapágyak, dugó repedt, szelepülés elégett, szelepvezetők kopottak, hfej vetemedett, repedések, stb. :(

2017. febr. 26. 04:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
71%
Én ilyenkor még a hajtókarok csapágyait is cserélem alapból.Én 30 körül szoktam csinálni másodállásban ,adó nélkül,hétvégén.Műhelyekben 50 és 100 körül szokott lenni.Nagy a szórás,mert az óradíjaktól függ,és attól,hogy milyen komplikációk jönnek még közben.
2017. febr. 26. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
71%
4-es vagyok:Ez csak a munkadíj.Az alkatrész az külön.
2017. febr. 26. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Semmiképp se akarom eladni az autót. Én olyan 200 körülre számolok,munkadíjjal,ha csak ezeket kell cserélni. Szerintem egy régi autó is ugyanúgy megérdemli a törődést,meg a foglalkozást,mint egy új. Persze,ez a saját véleményem. A gáz tényleg az,hogy ha megbontják a motort,akkor kibújhatnak még finomságok. Remélem nem fognak.
2017. febr. 26. 08:21
 7/9 anonim ***** válasza:
92%

80-120 ezer között meg kell lennie az egésznek munkadíjjal együtt.

Azért nagy a szórás,mert többféle minőségben kapni szimeringet,gyűrűket stb,valamint menetközben kiderülhet hogy a hajtókarcsapágyak is cserések és hasonlók.


Saját tapasztalat alapján egy Suzuki 1.3 110 ezerbe került,hf felújítás,teljes szimering és tömítés csere,gyűrűzés,hajtókarcsapágy csere,olaj és munkadíj.

A másik egy Mazda V6 volt,az kicsivel 200 fölé jött ki,de csak azért,mert az USA-ból kellett csapágyakat rendelni 40 ezerért,és mert kicseréltettem mind a 24 hidrotőkét,darabját 4 ezerért.


Viszont benne van a pakliban az is,hogy fúrni kell,vagy a főtengelyt köszörülni,vagy új dugattyúk is kellenek,akkor már más a felállás.

Ha csak nem a második hengerfúrásnál és túlméretnél tart a motor,akkor sokkal jobb döntés a generál,mint a bontott motor.

2017. febr. 26. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Ja és mind a két motort egy maszek szerelő csinálta,kivéve a hengerfejeket.

Az egyik azóta 40 ezer,a másik 15 ezer kilométert ment,0 olajfogyasztás mellett.

2017. febr. 26. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Nekem is úgymond maszek csinálná,akiben, hozzáteszem, sokkal jobban megbízom, mint a szervízbe. Ha lenne pénzem se oda vinném. Minden alkatrészből a jobb minőségűt néztük,úgy elvileg 180-ba jön ki munkadíjjal. Van,aminek alapból húzósabb az ára,valami egyáltalán nem vészes. Hát remélem máshoz nem kell hozzányúlni,bár 330.000 km van a motorba,tehát sajnos nagyon is esélyes. Viszont olajfogyáson kívül tökéletesen működik,tényleg,semmi baja,húz szépen,nem röfög össze-vissza,tehát reménykedem,hogy nem lesz komoly baj. Hozzám nőtt. Lesz,ami lesz,a kocsi marad.
2017. febr. 26. 20:55

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!