Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ki milyen jövőt jósol a...

Ki milyen jövőt jósol a motorok terén a Formula 1-ben?

Figyelt kérdés
2020-ig v6 hibrid turbo lesz a hajtáslánc. V12 óta folyamatosan vették el a hengereket. Még adott a sor4, esetleg a v4, amit pl a porsche használa 24 órás Le man-i versenyen. Szintén v4 hybrid turbo. Nem tartom kizártnak, hogy belép a VW ekkorra, éppen ugyan emiatt a motor miatt, mind az f1-ben, mind a le man-i 24 órás versenyen ugyan azt fogják használni.
2017. febr. 25. 20:53
1 2
 1/15 Donald J. Trump ***** válasza:
74%
Inkább tegyenek beléjük 1 hengeres fűnyírómotort, minthogy a VW megszentségteleníthesse a Formula1-et.
2017. febr. 25. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:

Igaz, sokkal jobban élvezném én is, ha mondjuk a régi V12eseiről híres gyártók lennének. Ferrari. Lamborghini, Aston Martin, Mercedes, BMW, a példa kedvéért.


De ha a Le man-t nézzük, akkor ott van az Audi (R.I.P.) és a Porsche. Mind a 2 a legjobb(volt) és aktívan nyerik(nyerték) a versenyeket évek óta. Porsche alatt, miért ne szállnának be?

2017. febr. 25. 21:05
 3/15 anonim ***** válasza:
Egy dologban biztos vagyok, nézőként nagy csalódás lesz, akármilyen változtatást is eszközölnek.
2017. febr. 25. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
teljesen elektromos nem lehet, meg elektromos autókra hajazó sem. Elvégre Formula 1 nem Formula E
2017. febr. 25. 21:37
 5/15 anonim ***** válasza:
Szerintem marad a hasonló vonal, esetleg más lesz az 1.6 motor helyett. Tehát turbó, és egy villanymotor rá. Szerintem a mostani motorok már nagyon jók, tavaly is már 900-1000 lóerőt tudtak. VW nem hiszem hogy belép mostanában, épp most lépnek ki mindenből.
2017. febr. 25. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
100%

A Forma-1 már csak árnyéka önmagának. Mindig is a csúcstechnikáról szólt. A 80-as évek turbókorszaka után aztán elkezdtek visszafejlődni: először a turbót tiltották be, aztán a slock gumit, aztán a változó szelepvezérlést, aztán a kipörgésgátlót, amikor meg a (nemtom melyik) csapat kifejlesztett egy fokozatmentes (CVT) automata váltót, amivel a teszteredmények alapján a kocsi megette volna a mezőnyt reggelire, akkor a szövetség gyorsan betiltott mindennemű automata váltót, még mielőtt engedélyeztethették volna... Emberek, hol itt a csúcstechnika? 30 éve visszafele fejlődnek az autók. Ezek alapján én semmi jóra nem számítok.

Oké, értem én, hogy a pilóta vezessen és ne a gép, de ha így folytatják, akkor lassan már a főtengelyt is a pilóta fogja tekerni...

2017. febr. 25. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
14%

"A Forma-1 már csak árnyéka önmagának. Mindig is a csúcstechnikáról szólt."


A csúcstechnika megvan most is, és a versenyek is jók!

2017. febr. 26. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
Én nagyon remélem, hogy vissza fogják hozni legalább a V8-at, mert ezeknek a v6 turbó motoroknak valami hihetetlenül gyászos hangjuk van.
2017. febr. 26. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:
Nem gyászos az, csak halk. Hasonlítsd össze mondjuk egy mercedes c43 amg-vel. Asszem ez is v6, csak biturbó. Nincs rossz hangja annak sem.
2017. febr. 27. 17:14
 10/15 anonim ***** válasza:
Érdekes, hogy egyesek szerint már nem csúcstechnológia, de vissza a v8-asokkal! Hát ba zmeg, mit akartok ti az őskövület szívós v8-asoktól? Nem érzitek az ellentmondást?
2017. márc. 13. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!