Bmw-t hány millió ft-tól érdemes venni, hogy az kifogástalanul üzemeljen?
Mára ez az egyik autó amelyik nagyon megosztó, rengetegen azt mondják hogy régit nem érdemes már venni mert sokat kell rá áldozni, az aranyközép út meg kb olyan hogy vagy bele választ a tulaj és egy széria hibás példánnyal fog gazdagodni. A 4-5 éves típusok pedig elektronikával vannak felvértezve amit megint csak szakember javíthat, hozzávaló műszerekkel..
Szóval létezik olyan évjárat/típus amit napi használatban is mókára lehet fogni, erősebb kigyorsítások stb?
Talan a legjobb ami napi hasznalat es moka es nem tul oreg nem tul fiatal olcso de meg keves km stb.
Ugy mindenbol a teljes kozeput, e39 530i M54B30 blokkal. Itthon keves van kintrol egy jo lepapirozva szerintem elso szervizzel megall 3-4misibol es persze lehet e39 t venni 200e ert is de nem m54b30 es nem hibatlant hanem barmelyik kismotoros fapados hengerfejes lukaskipufogos vasrakopott fekbetetest lejart muszakival.
Ööö, már egy E30-ast is megfelelő szakértelemmel, és hozzávaló műszerekkel szabad szerelni. Sőt, MINDEN autót. Úgyhogy ezt a hülyeséget felejtsd el, hogy fiatalt nem szabad venni.
Amúgy 1,5 milláért már találsz olyan E46-ost, hogy kimész vele a világból, és visszajössz.
Miféle hülye kérdés ez és miféle hülye válaszok ezek?
Talán meg kéne határozni,hogy pontosan milyen BMW-t mennyiért érdemes venni...
8-as
Nyilván nem így van, sokkal komplikáltabbak a mai motorok, de messze nem olyan vészes a helyzet, mint ahogy sokan beállítják. A szerelők értenek hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!