A hagyományos, mechanikus hajtású AC-pumpa mindig megy, ha a motor forog. Akkor is, ha épp gázzal megy. Az elektromos tápszivattyút be lehet kötni úgy, hogy gázüzemben ne működjön.
2017. febr. 22. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Na, túl hamar léptem az Enterre. Tehát az elektromos tápszivattyú általában magától leáll, ha az üzemanyag nyomása eléri a megfelelő értéket. Ez biztosítja azt, hogy gázüzemben ne menjen: nincs benzinfogyasztás, a nyomás felépül és fenn is marad a szivattyú működtetése nélkül. Viszont ha átváltasz benzinüzemre, azonnal tud működni a befecskendező, mert megvan hozzá a kellő tápnyomás.
2017. febr. 22. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Vagyis nem igaz.
2017. febr. 22. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 A kérdező kommentje:
Akkor jòl gondolom, mert ha átváltanèk LPG ről benzinre, akkor leállna a motor vagy nagyon megtorpanna, amig fel nem èpűl a nyomás az AC ès az injector között. Köszönöm, csak elgondolkodtam a dolgon, LPG-s promlèmám volt ès ezèrt.
2017. febr. 23. 01:05
5/8 anonim válasza:
akkor fog torpanni amikor kifogy a gáz, míg a rendszer észreveszi hogy alacsony a nyomás, átkapcsol benzinre, az elég idő hogy torpanjon nem is kicsit..
Ellenben a benzinszivattyu (ha elektromos, mert az ac pumpa az más) az tekerhet folyamatosan semmi baja se lesz, mert ugy vna megtervezve hogy a felesleges nyomást elengedi, azért van visszafolyó cső a tartályba..
2017. febr. 23. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 egySanyi válasza:
Nekem biztos kikapcsol a benzinpumpám, mert hallom a hangján. Ha nem figyelek rá eléggé akkor átváltásnál tud torpanni amíg fel nem épül a gázellátás rendesen, igaz ez pár tizedmásodperc alatt megvan.
2017. febr. 23. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Igen, megy az elektromos AC folyamatosan, gázüzemben is, pont azért, hogy azonnal vissza tudjon kapcsolni benzinre ha kell. Erre nem csak akkor van szükség ha kifogy a gáz, hanem pl. padlógázas gyorsításnál sok rendszer képes átváltani benzin üzemre, a motor védelme érdekében (szoftverben konfigurálható). Biztos lehet úgy is telepíteni a gázrendszert hogy lekapcsolja, de ennek semmi értelme, az AC folyamatos üzemre van tervezve. Átkapcsolásnál a megtorpanás egyébként beállítás függő, a szekvenciális rendszereket fel lehet úgy programozni hogy az átváltás folyamatos legyen.
2017. febr. 24. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
"Akkor jòl gondolom, mert ha átváltanèk LPG ről benzinre, akkor leállna a motor vagy nagyon megtorpanna, amig fel nem èpűl a nyomás az AC ès az injector között."
Nem, rosszul gondolod... Előbb magyarázták el, hogy az AC Pumpa felépíti a nyomást a rendszerben gázüzem esetén is. Ha menet közben bármilyen okból benzinre váltasz vissza az azonnal működőképes, jól beállított rendszernél sem a a benzin --> gáz sem pedig a gáz --> benzin átkapcsolást nem veszed észre! Torpanásról szó sem lehet!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!