Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Peugeot 106 s16 gyorsulása...

Peugeot 106 s16 gyorsulása milyen? Mivel elég könnyű a kaszni és 1.6,16 szelepes motorja van elméletileg nagyon jól megy, gyári adatok szerint 9 másodperc körül van 100-on.

Figyelt kérdés
Gyakorlatban mennyire jól gyorsul? Esetleg ha egy E46 320d-hez vagy régebbi A4 2.0 tdi -hez hasonlítva kb.

2017. febr. 21. 22:56
 1/9 anonim ***** válasza:
66%

Egyik E46 320D se veri el,a gyengébb és az automata meg annyira se.

A4-be 2004-től van 2.0TDI,abból a 140 lovas lomhább,viszont a 170 lovas már megeszi könnyen.

2017. febr. 21. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
E46 320d ugye 150 lóerő és azt hiszem 320NM nyomatékú (körülbelül), mondjuk 1400 kilójú kasznihoz. Ugye azt mondtad azt ott hagyná, illetve a 140 lóerős a4-et is, viszont a 170 lóerős a4 már ott tudja hagyni, akkor gondolom már az E90 320d (163 lóerő, facelift után 177 lóerő) már ott tudja hagyni. Viszont akkor elméletben jobban teljesít 100-on mint a gyári adata, bár gondolom 100-on hiába hagyja ott mondjuk a 140 lovas audit, 150 fölött már nem teljesít annyit gondolom az 1.6 szívó motor.
2017. febr. 22. 11:06
 3/9 anonim ***** válasza:

Elég sok múlik a gumikon,az áttételen,a motor rugalmasságán és hasonlók.


De alapvetően a 950kg-os 106-hoz a 118 lovas motor igencsak fürgének számít,kb hasonló mint a GTI Swift.

Valahol 8.6-9 között van 100-on a 106-os.

2017. febr. 22. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 Donald J. Trump ***** válasza:
Most egy francia légtornászt hasonlítassz német nehézsúlyú boxolókhoz. A 106-nak és hasonszőrű törpecirkálóknak soha nem a gyorsulását élvezte senki, hanem a kanyarvadász képességeit. Egy hegyi szerpentinen vagy dombvidéken ilyen batár BMW-vel meg Audival max krúzolgatni lehet, de tized annyi élményt sem nyújtanak, mint egy sportos hatchback. Ha viszont a Tesco parkolóba menőzni vagy autópályázni kell, akkor nem a 106 a te autód.
2017. febr. 22. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Írtam már máskor is itt, hogy az az előnyük a német (meg bármelyik) turbódízeleknek az ilyen kis szívó benzines autókkal szemben, hogy a turbódízelek már 2000-res fordulatról gyorsulnak, mint állat, és megközelítik a megadott 0-100-as gyorsulási adatot úgy, hogy nem is nagyon pörgeted 3000 fölé. Viszont a szívóbenzint ha nem pörgeted el 4-5000-ig, akkor az nem fog menni, csak úgy, mint egy átlagos, gyengébb autó. Szóval gyakorlatban megtörténhet, hogy a 320D elhúz mellette, mert a Peugeotot sem illik állandóan tiltáson járatni.
2017. febr. 22. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Nekem 8v 101 lovas van egy kis okosítással, meg kb 70 kg-mal könnyebb önsúllyal és nagyon megy. Ha be van melegedve nagyon jól tűri a folyamatos nagy fordulatot.


Egy modérnebb dízelhez képest nyilván nem fog 2500-nál akkorát tolni mint egy mozdony, viszont 4000-nél már igen szépet lép egésen 6500-7000-ig.


És ahogy előttem írták ebben az autóban nem csak a gyorsulás a lényeg, hanem, hogy hátsókerekes autókat megszégyenítően lehet vele kanyarodni, főleg kanyarbejáraton. Simán keresztbeáll ha kanyar közepén elveszed a gázt, ha meg még ráfékezel, akkor végképp. Kigyorsításnál nyilván alulkormányzott lesz, ezzel nem lehet mit kezdeni egy elsőkerekes autónál, de ezzel együtt is nagyon élvezetes autó.

2017. febr. 22. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

"Szóval gyakorlatban megtörténhet, hogy a 320D elhúz mellette, mert a Peugeotot sem illik állandóan tiltáson járatni."


Nem úgy szoktak 0-100ra gyorsulást mérni hogy elváltják hamar.

2017. febr. 23. 01:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Igen, de a gyakorlatban, azaz a mindennapokban, csak nem fogod kihúzatni állandóan tiltásig.
2017. febr. 23. 01:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Nekem VTS 16v van, ami ugyanaz tulajdonképpen. Pályázok vele, mármint autópálya rendszeresen.Mostanság elővettem mert a quattrom betegeskedik, céges autóm meg most nincs. Nyár óta beletettem 35000 km-t. Ha egy kicsit a gyárinál jobb az autó, megeszi a 320d-t, de a 170 lovas (széria) Octavia dízellel is partiképes jó darabig. Ha jó fék van alatta (bár nekem a gyárival sem volt bajom, de nagy tempóról hajlamos fadingelni) meg jó gumik, nagyon-nagyon jókat lehet vele menni. Annyi, hogy van szélzaj, meg nyilván 160 felett idegesítő a hangja, nagyon szeretem amikor üvölt, de nem állandóan azt hallgatni főleg nem száz km-eken keresztül. A végáttétele ugye olyan amilyen, tehát 210 környékén megáll a dolog. Meg nem betonstabil ilyen tempónál, szélmentes időben is azért gépészkedni kell vele, mert pillekönnyű kis autó. Ettől függetlenül nagyon szeretem, mert viszonylag takarékos meg körforgalomban, kanyarban egy sokkal erősebb nagyobb autó semmit sem tud vele kezdeni mert olyan mint egy gokart. Ha megfelelő fokozatban van, tud lépni rendesen, nyilván egy bizonyos tempóig, hiszen csak egy ezerhatos autó. Ahogyan fentebb írták, ha játszósnak vagy kanyarvadászni kell, arra szerintem tökéletes, de én autópályán is elvagyok vele teljesen jól, némi kompromisszummal persze.
2017. febr. 28. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!