Miért támad le szinte az összes ismerősöm mert automata váltós autót szeretnék venni?
Az említett ismerőseid közül ki az, aki vezetett már hosszabb-rövidebb ideig automata váltós autót?
Akinek a "vezetési élmény csak manuális váltóval" a fő érv, gondolkodás nélkül figyelmen kívül hagyhatod a véleményét, mert az számodra nem értékes információ.
Vegyél nyugodtan automatát, de körültekintően válassz, ne akarj olcsó pénzért prémium kategóriás autót, ráadásul automata váltóval, a robotizált váltó nem automata, sőt a kézi vezérlés lehetősége is inkább csak plusz lehetséges hibaforrás egy automata váltónál.
Ne foglalkozz velük, ha nem szeretsz váltogatni, az automatát neked találták ki!
Én szeretem a manuálist, de még így is azt mondom, hogy nagyvárosban az automata váltót választanám.
Automatából is meg kéziből is van jó meg van rossz.
Tény automatából több a rövid élettartamú!
Persze a régi 4hp 5hp ZF váltók örökélet meg egy nap!
Az automatát divat fikázni itthon, mint divat a bmw tulajokat is fikázni!
Én mindkettőt szeretem, de:
-automata nagy városba, sok városi használatra
-kézi vidékre hosszú utakra
Karbantartásról: Sok kézihez a kettőtömegű 200, kuplungszett 50-100 az munkadíjjal máris 300-350 és még nem kopott el egy szinkron se nem kopott ki egy rudazat se pedig azok is elkopnak. Van olyan kézi amihez nem árulnak szinkront, nincs külön cikkszám, csak a komplett váltó szerepel egy db. tétel alatt!
Amit kiszemeltél autót, abból nézz utána a kézi v. automata a tartósabb. Vigyázz van amikor egy kocsit még azonos motor esetén is több váltóval szerelték!!!! Régi bmw nél pl. volt gm meg zf is e39 alatt, a gm egy okádék, bárki meghallja menekül és nem vállalja a javítását.ZF ből a hibátlan bontott is 40eFt.
Másik az ha neked a kényelem fontos és gondolom városban jársz sokat, akkor szard le a hülye ismerőseid! Te fogsz a dugóban kényelmesen araszolni és nem fogsz szenvedni az 1,2,3,2,3, 2,3,2,1,2, 1,2,1,n,1,n, 1,2,1,n,1,2,3 -mal...
amúgy sose értettem hogy mégis milyen vezetési élményről áradoznak itt a gyakorin...
persze tudom, hogy mindenkinek 400-500 lóerős kocsija van, manuális váltóval, még ha gyárilag nem is készült olyan, de nekik legyártották
fura, mert bárhol járok, a legtöbb autó 10 év feletti, jó esetben 1.4, néha találkozni egy 1.6 erőművel is, meg vannak a szuper tédéjík, amiből már hiányzik a gyári lovak negyede, de azért a vezetési élmény az kell a dugóban...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!