Kocsiban akksi lemerül, meg kell húzatni másik kocsival, itt ezen a ponton túl mit kell csinálni?
"ki van küszöbölve, hogy a vontatott autó belecsúszik a vonó autóba" ;)
Ez részben igaz, viszont előáll az a veszély, hogy ha a beindítani kívánt autó nem indul elsőre, a toló autó belecsattan hátulról.
Ettől még mindig jobb a bikázás, vagy a kézzel lökdösés.
Amúgy a betolás technikája:
Gyujtás ráadod, haverok/szomszédok megtolják, másodikban kuplungot ráengeded. Amikor beindult, kuplungot kinyomod, kézifékkel megállítod, miközben tartod fordulatot.
/mondhatnám, hogy ballal kuplung, jobb spiccel fék jobb sarokkal gáz, de az már egy magasabb iskola/ ;)
Nagyon egyszerű:
betolás/behúzás (benzines) [automata váltónál nem működik!!!]
Egyedül a kipufogóban lévő katalizátort károsít(hat)ja: (pl. az F Astránál)
Alaphelyzet: üresben a kocsi, kiengedett kézifékkel
[- kézi szivatósnál szivatót kihúzni]
- indítókulcsot gyújtásig fordítani
- 2-esbe tenni; kuplung kinyomva marad!
- tolás/húzás megindul
- ~15 km/h sebességnél kuplungról LEUGRANI!!!
(pl. betolásnál finoman felengedett kuplunggal a kocsi fokozatosan lelassul...)
Motor jár, (gázpedálhoz nem kell hozzáérni) 2-esben alapjáraton gurul.
Barátom Miquel!
Ha jobbal szórja a kereszteket, akkor mivel fogja a váltót kezelni?
Esetleg arra gondolsz, hogy a jobb lábbal előadott, sarok-fék/spicc-gáz verzió kivitelezhetőbb lenne? ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!