Kocsiban akksi lemerül, meg kell húzatni másik kocsival, itt ezen a ponton túl mit kell csinálni?
aztán ha beindul ég a csekendzsiiin és gázpedálra se reagál, ha olyan az ótó :P
Van ilyen, de aki nem hiszi pontozon csak le.
Másik az én se benzinest se dízelt nem huzogatnék ha hidraulikus rásegítés a vezérműlánc feszítője!
Bikakábel multibazárbevásárlóközpontokban kb. 2eFt!
Benzinkúton is max 3-4eFt!
Gyújtáson legyen, azért az se baj. :D
Újabb autót ahol hidraulikus a rásegítés a vezérlésen, tényleg nem igazán jó húzogatni. Persze lehet semmi nem lesz, de lehet igen. Kapni ma már fillérekért gyorstöltőt, bikázót, bikakábelt. Igaz kalap szarok, de 1-2 alkalmat kibírnak mikor nagy ritkán kell.
Kérdésem nem vitaindítónak szántam, egy Opel Astra F 1.6 8v kocsim van, arra az eshetőségre írtam ki, mit tegyek, ha lemerül az akksi, s egy reggel már nem indul be.
Minden választ köszönök!
Azt lehet húzogatni nyugodtan, nem mai darab.
Gyújtásra rakod, másodikba teszed, kinyomod a kuplungot, elkezdenek húzni, majd mikor olyan emberi futás tempóban van finoman de határozottan rá kell engedni a kuplungot, kis gázt nyomni neki, ahogy beindult kuplung kinyom, dudálni a kocsinak ne húzzon tovább és szépen megállni együtt.
Ilyenkor jó, ha a kocsi műszakilag rendben van, képes legyen gáz nélkül alapjáratot tartani, ne kelljen még azt is nyomogatni fékezés közben stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!