Mellé nyúltam ezzel az autóval vagy ez normális?
3 hónapja vettem egy Opel astra F 1.4-es 2001-es X14NZ motorkódú járgányt . Leírom az eddigi szervizeimet :
Maga az autó : 380 000 Ft
Első nagy szerviz : 80 000 ft vezérlés szűrök olajok meg 1-2 tömítést kellet rajta cserélni
4 téli gumi : 50 000 Ft (kaptam hozzá 4 nagyon jó nyári gumit azzal hoztam el )
A kipufogom szét van rohadva és nincs benne katalizátor ha mindent kicserélek ott akkor 90 000 ha katit nem rakatok bele 45 ezret mondtak hogy rendben rakják új hátsó és középső dobbal
Már megtettem vele 6000 kmert jön megy ahogy a dolga és azt mondta az autó szerelő amikor ott volt hogy egyenlőre ennyit kellet rajta csinálni mondta majd vizsga előtt hozzam vissza azt ennyi lesz valszeg .. És hogy nagyon mellé fogtam ezzel az autóval vagy ennyi az annyi és ez így történik ? Életem első autója és bele vagyok szerelmesedve de azért érdekel hogy kívül álló mit mond :D (hozzátartozik a dologhoz hogy igaz nincs benne szervó aminek annyira nem örvendezek de cserébe menő királykék színe van és van benne 6 pioner hangszóró és egy sony fejegység amit az előző tulaj rakott bele és rohadás jól szól :D )
Astrák nagy része rohad, a kipuffcsere várható volt. Azon kívül a többi az alap szerviz minden (20 éves) kocsinál.
Eddig még nem igazán nyúltál mellé, ugyanezt bármelyik másikra is rá kell költeni. A kipuff is rohad a legtöbb ilyen korú autón.
Ezek mind kopó dolgok.
Mennyi is volt új ára az astrának euroban és most az az euro mennyi HUF is?
Szerinted miért 380eFt? Mert már elhasználták nagy részét.
Ha tetszik és van pénz használd ha nem tetszik vagy nincs pénz add el.
ÚJ kocsi értékéből veszít sokat a régire meg eszméletlen sokat kell költeni!
Nem nyúltál mellé.
Ezek a munkák kellenek, katalizátort tetess bele, mert kell a korrekt műszakihoz.
Ha rendbe rakják akkor örök darab.
Igen, mellényúltál, már csak a katalizátor miatt is. Enélkül nem fog átmenni a műszaki vizsgán és a 45000 Ft-ossal sem biztos, az ugyanis nagy valószínűséggel utángyártott ("univerzális") és nem a gyárinak megfelelő.
De most már mindegy, költsd rá amit rá kell ha hosszabb ideig tervezed megtartani.
#5
Pontosabban miért is? A kipufogó teljesen korrekt áron van, ha nem a legolcsóbb utángyátottat faragja fel a szerelő, ami nem méretpontos és 2 év múlva rohad is. Én azt raktam fel legelőször.... Később csináltattam egy kipufogóssal, nagyon jó lett (45ezer lett nekem is, jó volt a katalizátorom).
A vezérlés szerinted mennyi? Olaj, szűrők, szíj, feszítők, 1-2 tömítés. Honnan tudod hogy melyik tömítés? Honnan tudod hogy mit kellett szétbontani?
Nem azt mondom hogy tuti jó és olcsó szerelő, de miért fikázol valakit, amikor azt sem tudod hogy mit csinált?
Össz.: 53 484 Ft.
Legolcsóbb, de használható alkatrészekből vezérlés csere, olaj, szűrők.
Az 1-2tömítés mondjuk legyen +5-6e Ft.
20eFt munkadíj szerintem nem sok, ha valóban szakszerűen mindent elvégzett.
Az ár a www.kovacsauto.hu weboldalon van és a legeslegolcsóbb, de még használható termékek(gates, febi, stb.)
5l olaj, olajszűrő, levegőszürő, benyaszűrő, polenszűrő, 2szíj, feszítők, vizpumpa, szükséges tömítések(szimeringek,o gyűrűk) Ha kopott a vezérlésnél a szíjtárcsa az még + azt nemszámoltam bele, mert nemszokott megkopni opelokon ennyi idősen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!