lóg az első futóm mind2 oldalt... kivannak szopósodva a gömbcsuklóim illetve az egyik toronycsapágyam...
csere után persze azonnal vinném szakszervízbe, beállíttatni korrekten
2017. febr. 14. 05:32
1/8 A kérdező kommentje:
jahh, majd elfelejtettem:opel astra g-ről van szó
2017. febr. 14. 05:33
2/8 anonim válasza:
Ilyen műveletet a konyhában nehéz kivitelezni.
2017. febr. 14. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
A toronycsapágy cseréhez kell egy rugóösszehúzó szerszám, az alsó gömbfejek cseréjéhez pedig egy sarokcsiszoló, mert gyárilag 3 acélszegecs fogja, amit csak levágni lehet. Az új már csavarral megy föl. Ha a kmpl. lengőkart cseréled, akkor ilyenre nincs szükség. Esetleg a kormánygömbcsukló kiszedéséhez kell még egy kinyomó szerszám, a többi már kulcskészlet kérdése.
2017. febr. 14. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
Lehetséges. Ha van otthon a háznál autószerelőműhely berendezve, akkor könnyen, ha nincs, akkor nagyon nehezen.
Szerszámozottságtól függ, hogy érdemes-e nekiállni.
2017. febr. 14. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Opel az necces, eléggé masszív futóművel vannak megáldva, szét kell verni a trapézgömbfejet, és a kormányösszekötőhöz mindenképp célszerszám kell, vagy körmös lehúzó.
De vannak más típusok, pl franciák, Ford, stb, azokat elég könnyű szerelni futóműileg. :)
2017. febr. 14. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Én kint a ház előtt az utcán csináltam a kocsimon elől hátul és ezerszer bonyolultabb, mint egy astrá -é.
ODavittem a kocsi mellé minden szerszámot, 4bakot, 2 emelőt, aláfekvőt, célszerszámokat.(prés, összehúzó, nyomatékkulcs, stb stb stb)
Ha ez a szakmád és van szerszámod nem fontos a kicsempézett melóhelyed!
2017. febr. 14. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
5#: melyik franciára gondoltál? Újracsövezni akna nélkül az utcán egy BX hidraulikát vagy valami torcziósrugós xsarán csapágyat cserélni a rugónál hátul?
2017. febr. 14. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
A G Astra futómű egyszerű mint egy faék. Még a trapézgömbfej sem kúpos, hanem sima hengeres, nútolással és egy keresztcsavar biztosítással. Szóval nem kell különösebben püfölni a szétszedéshez. Kb. fél óra egy oldal szétkapása.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!