Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Trabant felújításba érdemes...

Somyka kérdése:

Trabant felújításba érdemes belekezdeni? Tippeket adnátok?

Figyelt kérdés
Papámnak van egy 601-S Kombi (1983-as) Trabantja, kb. 7-8 éve volt utoljára beindítva.Én megkaptam az autót, nagyon szeretem a Trabantokat, egyik kedvenc kocsim és a családban mindenkinek ez volt.Ez lenne az első autóm, nyáron újítanánk fel.Tudom hogy 8 körül zabál, hogy nincs nagy ereje stb. 150 ezrem lenne a felújításra. Mondanátok tanácsokat, vagy valamití? :D

2017. febr. 9. 20:53
1 2 3
 1/28 anonim ***** válasza:
"7-8 éve volt utoljára beindítva" - ezek után úgy érdemes kezdeni a felújítást, hogy beindítás nélkül darabokra szeditek, átmossátok az alkatrészeket, cserélitek az elöregedett darabokat (gumi, műanyag, elkopott fém), és össze rakjátok
2017. febr. 9. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/28 anonim ***** válasza:
150 ezerből szerintem nem fogod tudni megcsinálni. Veszel négy gumit, a harmada már el is ment. Gondolom lakatolni, fényezni is kéne. De amúgy érdemes lenne megmenteni, ritkaság már a szép trabi, és különleges élmény vele menni. Igaz, 10 éve nem ültem benne, de nagyon kellemes emlékeim fűződnek hozzá.
2017. febr. 9. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/28 anonim ***** válasza:
Ha udvaron állt 8 évig,akkor vegyél egy másik trabit.
2017. febr. 9. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/28 anonim ***** válasza:
53%
nekünk 13 éve áll egy Skoda az udvaron, hát mit mondjak.. nincs lehetetlen, de szinte mindent ki kell cserélni, én olyan 1 millióval számolok, neked ez kb. fele...
2017. febr. 9. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/28 anonim ***** válasza:
53%

A kellemes emlékek nem a Trabanthoz fűződnek, hanem azokhoz az időkhöz, amikor Trabanttal jártál:-)

Történetesen, ha akkor nem Trabant lett volna az autó neve, most akkor is emlékezhetnél Ladára, Skodára, Wartburgra, bármire... A Trabant soha nem vol kényelmes, de akkoriban annak is tudtunk örülni, hogy van, és voltak akik fél Európát bejárták vele.

Mostanra már nagyon idejét múlta, retronak sem sokak álma, a kétütemüekre meg 2020-tol katalizátort kellene szereltetni

2017. febr. 9. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/28 anonim ***** válasza:

Vegyél egy Swiftet, bár ehhez a pénzhez még rakni kell. A Trabit meg annyira pofozd helyre, hogy szép legyen kb. az emléke miatt, mennie se kell az nem baj. Ha az udvaron áll, valami tetőt eszkábálni fölé, esetleg később ha több pénz lesz akkor felújítani.

Mást nem tudsz vele. Nincs értelme közúton tönkre vágni, ráadásul 3 év múlva nem is mehetnek majd.

2017. febr. 9. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/28 anonim ***** válasza:

A keretösszeg még egy fényezést sem fedez.

Nincs mit mondani.

2017. febr. 9. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/28 anonim válasza:
Kicsit a saját történetem jutott eszembe. Én is nagyapámtól kaptam egy trabantot ami szintén az udvarukon állt nagyon sokáig. nagyon belelkesedtem. Aztán amikor elkezdtem dolgozni rajta és megláttam hogy minden szét van rohadva nem működik szinte semmi és láttam hogy mennyi pénzt kellene rákőlteni akkor már elmúlt a varázsa. És inkább eladtam. De ez nem azt jelenti hogy a tiéd is menthetetlen. Sőtt talán neked nagyobb az kitartásod. De számolj vele hogy megbízható szinte soha nem lesz egy ilyen autó. Hobbinak nagyon jó esetleg elmenni vele találkozókra ha szép tip top. de első autónak és minden napi használatra szerintem semmiképp.
2017. febr. 10. 03:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/28 anonim ***** válasza:
0%

A 150ezer meg felujitas szavakat nem lehet ertelmezni egy mondaton belül......

A trabant meg maximum lejtmenetben eszik 8litert....akkor is hatszelben vitorlaval....

2017. febr. 10. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/28 veterán vas ***** válasza:

Érdeklődj, számolj, és gondolkodj.

Pl. -kérdezd meg, mennyiért vállalnak egy motor, váltó futómű, fék,stb. javítását?

-aztán érdeklődj egy karosszériásnál, majd egy festőnél.

-adogasd össze az árakat. (már ez bőven fölötte van a 150-nek)

Aztán vedd meg -képzeletben- az össze hozzávalót, az alkatrészeket, a kar. elemeket, a javító anyagokat, és ezt is add hozzá.

Ha nem csalsz, már közeledsz a millióhoz.

És akkor még ott van a vizsga.

Jah' 2017-ben műszakiztatni egy 34 éves kétüteműt Magyarországom.... :/

Persze most jön a duma, ha oldtimerként kezeled, akkor vannak engedmények, a műszaki vizsga sokkal könnyebb. Viszont mindenben korhűnek kell lenni, és az OT vizsga miatt a felújítás simán a duplájába kerül.

Szóval nagyon-nagyon hosszan ragozhatnám,..........

de egész röviden is mondhatom: ne fogj bele!

2017. febr. 10. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!