Mi ez a nagy Golf meg BMW mánia a mai fiataloknál?
Mint mai fiatal, válaszolnék:
Azt gondolom sejted, hogy a fiatalok 80-90 százaléka még tanul, vagy pályakezdőként dolgozik. Ebből az következik, hogy nem vagyunk eleresztve pénzzel.
A VW Golf (na meg Passat) és a BMW pont ezért van ennyire elterjedve.
Ha kell egy alacsony fogyasztású, megbízható, kényelmes,egyszerű felépítésű autó: VW Golf/ Passat Tdi
Ha kell egy sportosabb, kényelmes, erős hátsókerekes autó, amit nem kell minden nap használni: BMW
Tekintsünk el az alapmotoros, lefingott autókkal menőző hülyéktől.
Az 1 millió alatti francia autók elég gyengén sikerültek. Az alkatrész nem olcsó, sok a típushiba, de legalább sűrűn elromlik valami. Az olaszok szintén. A japánok tartósak, de kicsi a választék, az alkatrész drága, nem mellesleg az ezredforduló környékén iszonyú bárgyú kinézetű autókat csináltak.
Bárgyú? Hát nézzünk meg egy kettes Imprezát.
Ez nem bárgyú, ez valami kbszott ocsmány! Szerencsére gyártottak szépeket is azért. Csak drágák.
Golf:
Réges régen volt egy bogár ami megalapozta a VW hírét majd jött egy Golf1 ami a golf hírét alapozta meg, aztán fokozatosan ahogy egyre felkapottabb lett úgy egyre f0sabb is! A mai fiatalok divatból veszik.
tdi és dízel téma:
Akik ezt veszek a 80% nem használja ki az előnyét és csak divatból veszi, cserében becsukott szemmel a sok hátrányát letagadja.
Sok jó és jobb dízel van, mint a tdi és most nem fogom részletezni mire való a dízel, de röviden tömören évi minimum 20ekm és minimum minden út 20-25km távolság. Ott jön ki az előnye.
Bmw:
Divat lett, és talán ott kezdődött, hogy a 80as években és korai 90ben a DTM miatt németen belül mint hazai termék sláger lett az akkori japán és olasz konkurenciával szemben. 89után boldog boldogtalan ezt hozta be a választék miatt és itt is sláger lett.
Mára akit ez a vonal érdekel és kevés a pénze csak cápában, e30-34-32, csi, tehetősebbek cápa M6 és társaiban gondolkozik, mert régi celicasupra, alfetta és társai nincs már csak külföldön és horror áron.
Így a 100eFt tól 5mFt ig minden rétegben akit ezek a kocsik érdekelnek elterjedt.
Ezt látva megnövekedtek a behozatalok és eladások és közben a bmw is leadta a minőséget meg elkezdett pórnép széteső 320d és társait gyártani amik 200-300ekm nél kuka, ezt bagóért eladja a tehető német, megindult ezek behozatala. Látva a múltat és a kínálatot a sok gyagya aki csak a bmw emblémát látta közösen bennük rácsapott, mint tyúk a takonyra.
Ladák kikoptak, ők is átáltak e30, 36 vonalra lásd Cigit is!
Akik nagy tágas kocsira vágynak elérhető áron kapnak E39 t és még nem az a szétesős mint az E60-90 vonal.
Aki veteránra vágyik de cápra nem telik rácsapott pár éve a gombokért mára elfogyó e32,e34 vonalra.
Ennyi bmw láttán az új autót vásároló magamutogató pénzesek is megérezték a márka slágerét ők rácsaptak mindig az aktuális új SUVokra.
Na így mára az lett a vége mindenhol csak péééennnvvvééé!
Mindenben meg lehet halni, csak a baleset súlyosságától függ, de nem mindegy, hogy milyenek az esélyeid. Amikor nálunk a régi Swiftet árulni kezdték, máshol akkor futott ki, ennek megfelelő volt a biztonsága is: csapnivaló. Kb. az egyes Golffal lehet egyenértékű.
A legújabb Swift már szétcsap egy BMW-t is a kilencvenes évekből, de a régi Swift korához képest borzasztó elavult volt ilyen szempontból. Be lehet írni lánglovagokon a keresőbe a Swift szót, aztán lehet csodálkozni a roncsokon, amiket úgy nyitnak ki a tűzoltók, mint a konzervdobozt, hogy kiszedjék belőle az embereket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!