Mi ez a nagy Golf meg BMW mánia a mai fiataloknál?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mint mai fiatal, válaszolnék:
Azt gondolom sejted, hogy a fiatalok 80-90 százaléka még tanul, vagy pályakezdőként dolgozik. Ebből az következik, hogy nem vagyunk eleresztve pénzzel.
A VW Golf (na meg Passat) és a BMW pont ezért van ennyire elterjedve.
Ha kell egy alacsony fogyasztású, megbízható, kényelmes,egyszerű felépítésű autó: VW Golf/ Passat Tdi
Ha kell egy sportosabb, kényelmes, erős hátsókerekes autó, amit nem kell minden nap használni: BMW
Tekintsünk el az alapmotoros, lefingott autókkal menőző hülyéktől.
Az 1 millió alatti francia autók elég gyengén sikerültek. Az alkatrész nem olcsó, sok a típushiba, de legalább sűrűn elromlik valami. Az olaszok szintén. A japánok tartósak, de kicsi a választék, az alkatrész drága, nem mellesleg az ezredforduló környékén iszonyú bárgyú kinézetű autókat csináltak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Bárgyú? Hát nézzünk meg egy kettes Imprezát.
Ez nem bárgyú, ez valami kbszott ocsmány! Szerencsére gyártottak szépeket is azért. Csak drágák.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Golf:
Réges régen volt egy bogár ami megalapozta a VW hírét majd jött egy Golf1 ami a golf hírét alapozta meg, aztán fokozatosan ahogy egyre felkapottabb lett úgy egyre f0sabb is! A mai fiatalok divatból veszik.
tdi és dízel téma:
Akik ezt veszek a 80% nem használja ki az előnyét és csak divatból veszi, cserében becsukott szemmel a sok hátrányát letagadja.
Sok jó és jobb dízel van, mint a tdi és most nem fogom részletezni mire való a dízel, de röviden tömören évi minimum 20ekm és minimum minden út 20-25km távolság. Ott jön ki az előnye.
Bmw:
Divat lett, és talán ott kezdődött, hogy a 80as években és korai 90ben a DTM miatt németen belül mint hazai termék sláger lett az akkori japán és olasz konkurenciával szemben. 89után boldog boldogtalan ezt hozta be a választék miatt és itt is sláger lett.
Mára akit ez a vonal érdekel és kevés a pénze csak cápában, e30-34-32, csi, tehetősebbek cápa M6 és társaiban gondolkozik, mert régi celicasupra, alfetta és társai nincs már csak külföldön és horror áron.
Így a 100eFt tól 5mFt ig minden rétegben akit ezek a kocsik érdekelnek elterjedt.
Ezt látva megnövekedtek a behozatalok és eladások és közben a bmw is leadta a minőséget meg elkezdett pórnép széteső 320d és társait gyártani amik 200-300ekm nél kuka, ezt bagóért eladja a tehető német, megindult ezek behozatala. Látva a múltat és a kínálatot a sok gyagya aki csak a bmw emblémát látta közösen bennük rácsapott, mint tyúk a takonyra.
Ladák kikoptak, ők is átáltak e30, 36 vonalra lásd Cigit is!
Akik nagy tágas kocsira vágynak elérhető áron kapnak E39 t és még nem az a szétesős mint az E60-90 vonal.
Aki veteránra vágyik de cápra nem telik rácsapott pár éve a gombokért mára elfogyó e32,e34 vonalra.
Ennyi bmw láttán az új autót vásároló magamutogató pénzesek is megérezték a márka slágerét ők rácsaptak mindig az aktuális új SUVokra.
Na így mára az lett a vége mindenhol csak péééennnvvvééé!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mindenben meg lehet halni, csak a baleset súlyosságától függ, de nem mindegy, hogy milyenek az esélyeid. Amikor nálunk a régi Swiftet árulni kezdték, máshol akkor futott ki, ennek megfelelő volt a biztonsága is: csapnivaló. Kb. az egyes Golffal lehet egyenértékű.
A legújabb Swift már szétcsap egy BMW-t is a kilencvenes évekből, de a régi Swift korához képest borzasztó elavult volt ilyen szempontból. Be lehet írni lánglovagokon a keresőbe a Swift szót, aztán lehet csodálkozni a roncsokon, amiket úgy nyitnak ki a tűzoltók, mint a konzervdobozt, hogy kiszedjék belőle az embereket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!