Sokat futkozós autónak Ford Fiesta 1.6 TDCI?
Üdv
Éves szinten egy 20-25 ezer között megyek.
Ennek 80 százalékában városban vagy lakotton kívül járok (kb 60 város 40 lakott ez a 80 lebontva) tehát nem igénylek túl nagy teljesítményt.Vizsgabiztos,ellenőr a munkám ,napi 5-7x használom az autót de napi 80km minimum szokott lenni,de a 100 is átlagos.
De igazából városba az 50 (néha 60) lakotton kívül átlag 70-es zónák néhol 90-essel ...
Mit gondoltok erről a koncepcióról?
Nem szoktam megpakolva érkezni inkább okmányok,jegyzetek ,1-1 eszköz.
Tudom,hogy nem van ingyen a TDI javítása.
de jelenleg a benzines cr.v kb 9-10-et benyakal...
De 1.1-be cserés mert 3.2 -be ment a cr.v ezt meg h 2.8-ba venném... 2014-es darabot.
Lényegében készülök rá ,hogy majd kéri a pénzt,de átiratás után is kb 150 ezret ingyen tankolok...Illetve az elvileg 4.8 ~ 5 literes városit 8 literre számolom ,és minden 100-on 3 liter árát egy ilyen "szervíz" alapba tenném egy 3-500e forint környékéig,s aztán jóvilág alapon élvezném a 4-5 litert.
Nekem is Ford TDCi-m van (azaz Peugeot hdi motor). Én is évi 25k km-t futok kb. Egy dolgot kell nagyon komolyan venni. Kb 2000km-enként kell egy kb. 70-100km-es szakaszt egyben, hosszu távon futni, hogy tudjon regenerálni a dpf. Ha ez nincs meg, akkor megy felfelé a fogyasztás, neg erőtlenné válik a motor. Én napi 2x40km-t futok, így időnként el kell menni vele nagyobb távra is.
Ezt mérlegeld.
Nálad sok a városi, én fiatal benzinest vennék. Az is megáll 8liter körül, a várost jobban szereti, és kevesebb a kopó, meghibásodó alkatrész amit cserélni kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!