Autóknak miért a kettes fokozatuk a leggyebgébb láncszem?
Ezt a kortyolást nem értem, de tényleg ez egy problémás fokozat minden autónál.
Ez az a fokozat, amit használnak nagyon gyakran városba, néha már egy helyben áll az autó, de ugye nem akar az ember egyesbe váltani, aztán erőlteti kettesben az elindulást, utána meg kihúzatjuk 70-ig kettesben, hogy hadd menjen. Sokan minden kereszteződés előtt már 100 méterre a kanyartól beba**zák 2-esbe a váltót, mikor még 60-al gurulnak, hiába van benyomva a kuplung, ez a váltónak nagyon rossz.
Nem az a leggyengébb láncszem,és nem is megy tönkre attól,mert kihúzatják meg mert visszakapcsolnak.
70-ig 2esbe?110-ig is jobb napokon,és köszöni jól van.
Így van, semmi köze hozzá hogy állóhelyből indul vele vagy kihúzatja százig. A sok odaváltás az ami a szinkronkerekeket megeszi. Hármasból lefele meg egyesből felfele. Az onnan kiváltás se érdekli igazán, csak a beváltás.
Ha 100 ezernél már ilyen gondja van az pedig egyszerűen trehány minőség. Váltóhiba nem igazán jöhetne 300-400 alatt, de még lehet keveset is mondtam.
#3
"Sokan minden kereszteződés előtt már 100 méterre a kanyartól beba**zák 2-esbe a váltót, mikor még 60-al gurulnak, hiába van benyomva a kuplung, ez a váltónak nagyon rossz."
Most hirtelen nem emlékszem arra hogy szoktam e ilyet csinálni de ez tényleg így van? Erről nem tudtam,ez miért nem hangzik el a KRESZ tanfolyamokon vagy csak én nem figyeltem oda?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!