A kötelezőt az új tulaj fizeti,a súlyadó az amit még a régi és az új tulajdonos csak jövőévtől kezdve fizeti. De ettől függetlenül ezek a több100 ezres kikiálltások mind hasracsapós marhaságok valóban. 4 db gumit lehet jót venni 40 ezerből simán,szőrös 10 ezer kilométert használt gumikat vettem 8ezer/db áron lemezfelnivel együtt,szal még gumizni sem kellett csak felrakni. Olajcsere,kötelező dolgok cseréje ajánlott de ezek nem közelítik meg a 100 ezret.
Én esetem a régi autómmal. Swift 1,3 1992 gl,8v 50 kw,68LE. Kereken 150 ért vettem,voltak hibái de nem jelentős. Műanyagok nyikorogtak,duda nem volt,karcos volt,de korróziómentes,csak egy kis felületirozsda a motorháztetőn.műszaki volt rá 21,eredetvizsga 17,átíratás 17ezer kb ,biztosítás nekem 30 ból volt meg. Olajcsere otthon végezve 8 ezer ,gyertya,szűrőcsere kb 5 rugó volt.Kuplungállítást is igényelt,de azt magam megoldottam ingyen 5 perc munkával a faék autón. Össz 98 ezer költség volt vele ha hozzávesszük a vételi árat akkor 248 ezerben állt meg az autó. 3 évet használtam az autót,mire lecseréltem,ezalatt az idő alatt volt 2-3 olajcsere,kétoldali küszöbcsere és egy kipufogódob csere,kapott 4 db használt gumit 6 ezer/db áron.. Teljesen üzembiztos volt,hosszabb utakra ,mindenhova eljártam gond nélkül . Talán a legnagyobb kiadás a küszöbcsere volt az is 60 ezer be állt meg. tehát a 3 év alatt durván 45-50 ezer ment rá a bulira 3 év intenzív használat mellett,de ebből van a kötelező olaj,fékbetét,gumicsere ami alap. Persze nem árt ha az ember sok mindent megcsinál rajta maga,sokat lehet spórolni pl ha újszerű de használt gumit veszel (de létezik (!)lehet találni csak túrni kell a jófogást,használtautót,racingbazárt stbit)vagy ha olajcserékre nem márkaszervizbe cígőlöd be stb. Motorjuk ezeknek gyakorlatilag elnyűhetetlen de ha mégis kifingik 25-30 ból találsz bele. Keresztmerevítő,Küszöb,taposók nem rohadnak ,lengőkar nem kopog (az sem nagy összeg,6-8 ezer /db) ,kormányt kitekered ,nincs recsegő féltengelyhang ,váltó nem akad akkor árához méltó,egyben lévő autóban ülsz,és hülyeség h nincs mert van,csak nem a legelső leélt kereskedős vagy lakótelepi szart kell megvenni,ki kell próbálni 10 db ot és lehet válogatni. De 200 ból nem lehetetlen egybenlévőt venni.
18#-as nagy lángész!
Tudod mi az a kötelező biztosítás?
Ha te a frissen vett autóddal lemész M4-ig, az előző tulaj fizeti, nem?!
Ha belegondolok, te bármikor jöhetsz velem szemben az úton...
A kérdező kommentje:
De, komolyan gondolom! Beirod a hahu-ba hogy 1.4-1.6 benzines, 200 ezerig, sok száz autot ad ki. Öregek,de nagyon sok jo allapotu van kozotte, sok van 150-200 e km-rel.
Ja, csak azok kb 3x voltak visszatekerve. :-))
Miquel kommentje: "Ja, csak azok kb 3x voltak visszatekerve. :-))
Ja hat akkor haver ennyi erovel ne vegyel hasznalt autot, hanem csak szalonbol....
Amugy nem tartom valoszinunek h egy oreg venyige majd nekiall a Szutyukijat tekergetni...
Amugy meg egy auto megfelelo szervizeles mellett 6-700 ezer km-t siman elmegy...
A melosauto azt jelenti h munkaba jarsz vele, meg kb közértbe.
Van uj csaladi autom, e melle kene vmi munkaba ( zsiros meloba)szaladgalos..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!