Ciblik93 kérdése:
Hogyan tehetem gyorsabbá a Suzukit?
Nem tudom valós e a kérdés ,ha valós akkor az valamiért nem adja le a gyári teljesítményt. Volt 8V és most 16v motorosom van ugyanúgy 1,3 ba. Ez az az autó amivel nyugodtan bele merek kezdeni egy előzésbe,pályán is simán tartja a 100-120 utazót ,130 nál is meglehet ugrasztani még,érezhetően gyorsul egy egészségeset . Milyen minőségű üzemanyagot tankolsz? Illetve ha el van lustítva valóban meg kell tanítani járni. Az előző nekem is női tulaj után lusta volt mikor elhoztam. Párszor 3. ba ki kell húzatni 80-100 ig és utána menni fog. Esetleg azt tudom még elképzelni ha dugulás van a rendszerben vagy te nem tudsz vezetni.
2017. febr. 1. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
12/46 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, némelyiken igen jót nevettem :D
8 szelepes motorról van szó, és igazából 50-100e forintom lenne is rá, hogy rendbe rakjam. Lehet tényleg "el van lustulva", mivel 5 évvel ezelőttig egy ismerős bácsi hajtotta, aztán egy szintén ismerős személytől végül én vettem meg és még így is csak 97e km van a kocsiban. Néha mászkál az alapjárat és az önindító sokat teker, valamint a lomhasága. Minden más rendben van.
Új injektorra, önindítóra, gyári gyertákra, új benzin szívattyúra gondoltam. Szerintetek megéri? Egyéb ötlet a felfúráson és turbón kívül? :)
13/46 A kérdező kommentje:
Párszor megkergettem, egyesben 55-ig bírja, 2-esben 80-ig húz aztán mehet a 3-ik. De 4-ben 100-nál alig gyorsul az 5-ik...azt meg hagyjuk.
14/46 A kérdező kommentje:
Mindig MOL-nál tankolok sima 95-öst. 5,5-7 l/100 a fogyasztás, bár főleg a táv befolyásolja és hogy mennyire sietek.
"Új injektorra, önindítóra, gyári gyertákra, új benzin szívattyúra gondoltam. Szerintetek megéri?"
Ezeket a gyertyán kívül minek cserélnéd le?
A turbósítás pedig az általad elképzelt összeg tízszeresébe kerülne.
Generál,vagy csere egy 16 szelepesre.
2017. febr. 1. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
"Néha mászkál az alapjárat" El van kormolódva a kipufogógáz visszavezető rendszer és valószínűleg a kartergáz elvezető rendszer is tele van trutyival. Pofon egyszerű az egész művelet. A szelepfedélből megy egy gumicső aminek az egyik ága a légszűrőhöz a másik a szelepfedél és a szívótorok közé megy a PCV szelephez. Ezt a csövet, az egész légszűrőházat, pcv szelepet szereld ki és takarítsd ki dugulásmentesre. Egyszerű mert kb. 4csavar és lejön ez az egész. Ha már leszeded a légszűrőházat nézz be a pillangószelephez is, hogy mennyire koszos. Még az EGR szelepet kell leszerelni, ez sem bonyolult, csak kicsit nehezebb hozzáférni, de 5perc alatt le lehet kapni. Vegyél az obiban kandalló tisztítót az majd kioldja a finomabb kormot belőle, meg finoman csavarhúzóval vagy hústűvel a durvább koromréteget kapard le. Az EGR a gyújtás elosztófedél mögött van a blokk oldalán. Én ezt mind megcsináltam, nekem sokkal jobb lett az alapjárat is és jobban is ment a gép alacsony fordulaton. Nem csak hasamra ütve csináltam, swiftesek mondták mit kell. Ha ettől sem javul, akkor még van jó pár tipp, de nem akarok regényt írni. Üdv.
2017. febr. 1. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
Én biztos hogy kipróbálnék jobb benzint. Esetleg egy Shell 100as? A mi Szuszkánknál bevált.
2017. febr. 2. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
Annyira nem vagyok zseni de irok hátha segít:
Benzin szűrőkkel mi a helyzet? Nem lehet hogy el van már koszolódva és ez fogja vissza?
2017. febr. 2. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
Érdemes egy benzinszűrőt is cserélni, mert nem tétel, de ha az lenne eldugulva, koszolódva, akkor fulladoznia kéne a kocsinak. Ez csak erőtlen.
2017. febr. 2. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
A molos benzin egyébként vizes . Avia,agip amit az enyém szeret. Ilyen alapdolgokat kicserélhetsz,gyertya szűrők stb,annyi pénzből szépen helyre lehet hozni,egy komplett motor bele 25 ,viszont szerintem dugulás lehet,nem a motorral van probléma. Ezek 300-400 között is bontatlan motorral tudnak szaladgálni,97 ezer az nem sok benne ha rendeltetésszerűen van használva.
2017. febr. 2. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: