Gyakran előjövő téma, olvasni róla hideget, és meleget is.
Adott egy Golf4 AHF motoros 110lovas tdi, ami ugyebár szerkezeti felépitésében nem sokban különbözik a régebbi lemez szelepfedeles 110lovas társaitol, amiben szintén kéttömegű van, viszont a 90lovasban sima lendkerék van a régiben, ami plug&play ezekre a motorokra is. ismerősi körömben páran átalakitották ilyenre, a 110lovasra a régi 90lovas 1z lendkereket tették fel, leszabályozva, egy kevlár tárcsával, és állitásuk szerint semmi más probléma nem született belőle.
Félreértés ne essék, nem a spórolás végett, hanem az autó padon mérve 195ló, és attól tartok, hogy hosszabb távon egy új kettöstömegűt is "tönkrevág" a nyomaték. mi a véleményetek erről ?
Voila! Kuplungszettel 115.000,-Ft. Emiatt kell beszarni? Kicsit több lenne az átalakítás nem? Az autó míg nálad van maximum 1x lesz lendkerék cserés. Azt hiszem úgy 200-250e kilométerenként kell cserélni nagyjából. Nem, nem "plug&play". Ha még sikerülne is, akkor is úgy rázkódna a kocsid mint egy traktor.
Komolyan... mintha sokat olvasnál arról, hogy az emberek jobb lába fáj és le akarnád vágatni, hogy ne legyen ilyen probléma. Kicserélni fára, mert régen volt akinek az volt.
Ne haragudj, nem sértés, de ez a "kettős tömegű lendkerék" téma nagyon túlzásba lett véve.
2017. febr. 1. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Mi az, hogy 195 ló? :) Te még hiszel ezekben a "csiptuning" csodákban? Lóerő? "Egy jól megtermett ló" ereje 195x? Kicsit elavult mértékegység amúgy. Biztosíthatlak a 4-es golfod sosem lesz sportautó. Nem fogja megenni az új lendkereket. Dízel sport forever! -_-
2017. febr. 1. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
tokmindegy, mar igy is szetkurod a motort, tegyel ra nyugodtan valami fix xart, nem szamit.
2017. febr. 1. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Motorsportos lendkereket szoktak már ilyenkor csinálni hozzá. Illetve ha volt a tuningra olyan 3-400e ft-od akkor most egy 100-asod nincs olyan 150e km-enként lendkerékre?
195 lóerő nem csak a kettőstömegűt fogja legyilkolni,hanem a kuplungot is megeszi nagyon hamar kevlár nélkül.
Egyébként semmi hihetetlen nincs a 195 lóerőben.V6 turbó,nagyobb csúcsok,SDI tengely,nagyobb kúler,és egy gondosan megírt ECU simán megvan 195ló,gyári dugókkal és hajtókarokkal.Legalábbis az 1Z-nél biztosan.
Neked szerencséd van,mert ki tudod cserélni egytömegű lendkerékre.
Kettőstömegű városon kívül használt autóba való,nem városba és nem fickózásra.
2017. febr. 1. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Nekem ugyan nem TDI-n van, de én vissza fogom rakni a kéttömegűt (nem tuningolt szívó benzin). Az egytömegű kevlárral rosszul csúsztatható. Szami csinálta, utólag tudtam meg, hogy inkább Hajdúval kellett volna. Nem tudom, hogy az mennyivel lenne jobb. A rezonancia és a hajtás zaja nőtt, de ez egy hátsókerekes autó. Komfortromlás valószínűleg nálad is lesz, viszont a megnőtt forgatónyomaték miatt valószínűleg előbb fog elhalni az új kettős tömegű lendkerék. Szóval az egytömegű+kevlár egy járható út lehet, de némi kompromisszummal jár, ami egy tuningolt autónál szerintem normális.
2017. febr. 1. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
#6 kevlár nélül el sem fogsz indulni egy 195lóra húzott 110lovassal (140-150ló amit át tud adni a gyári kuplung)
2017. febr. 1. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Nem kötekedésképp, de a kuplung korlátja nem a teljesítmény, hanem a forgatónyomaték. Viszont biztos, hogy az jelentősen nagyobb lett.
2017. febr. 1. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
400NM körüli értéket ami a 195lóhoz társul azt egy 225mm-es kuplungon nem fogsz átvinni, ezt még az ARL 240mm-es kuplungja is épp csak bírja.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!