Benzines autóban kettőstömegű lendkerék?
kettős tömegű lendkereket inkább diesel autókban használnak
Hogy simább legyen a motor járása és kevesebb legyen a rezgés.
Benzinesbe csak pár agyas mérnök rak amivel megnöveli majd a karbantartási költségeket(benzinesbe szerintem nem kéne rakni kettös tömegű lendkereket)
Itt egy nagyon jól érthető összefoglaló, érdemes elolvasni:
Ha sima szívó benzines akkor aránylag bírja a kettőstömegű, ha turbós akkor annyit bír mint egy dízel.
Nyilván a városi gyorsítgatások terhelik meg leginkább a lendkereket, így igen ott kevesebbet megyen el mint pályás használat mellett.
Az hogy meddig bírja az felhasználás függő, egy 4hengeres bmw (e46) annak kb 300e km amit kibír.
"Ha sima szívó benzines akkor aránylag bírja a kettőstömegű, ha turbós akkor annyit bír mint egy dízel. "
Na ezt honnan szedted? Szerinted a turbó miatt hamarabb szétmegy a lendkerék egy benzinesben?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!