Öt márka közül nem tudok választani esetleg tanácsok, hogy melyiket miért?
1.Mazda 6 2.2d 2009-2010 163 Le
2.Lexus IS220d 2006-2007 177 Le
3.Mitsubishi Lancer 2.0DI-D 2008-2010 140 Le
4.BMW 320d 2005-2006 163 Le
5.Audi A6 2.0TDI 2005-2006 140 Le
Az lenne a kérdésem, hogy ezek közül ti melyiket ajánlanátok? Melyiknek mi az előnye hátránya? Esetleg ha tudtok ajánlani hasonló kategóriás autót szívesen meghallgatom. Jöhet hideg meleg!
A motor lesz mindegyiknek a gyengéje, úgyhogy ha azt leszámítjuk, akkor:
1. Lancer : Nagyon fapados autó a többihez képest, de az egyik legmegbízhatóbb (csak mondjuk nem ezzel a motorral)
2. 6 : Középkategória minden téren
3. IS : Túl öreg ahhoz, hogy prémiumként ilyet vegyen valaki
4. 3 : Na, ha ebből ki tudsz fogni normál állapotút, akkor te vagy a Sherlock Holmes. Amúgy kell a francnak a hátsó kerékhajtás miatt
5. A6 : Elromlik miközben elromlik és a közben is el fog romlani. Egyébként szép és még lerobbanva is talán a legkényelmesebb, de mobilitás szempontjából ez nem ad hozzá.
Még megfontolásra érdemes: Impreza, 407, S40, Avensis
#5: Nem tartom jobbnak, ezek közül a Lancert meg 6-t fontolnám meg saját magamnak, azokkal kb. egy szinten van (nyílván ár/érték arányban, nem abszolút). Ízlés kérdése: én már az újabb, kompakt kialakításút nézegetném, mert azért nem voltak oda a rally-mániás márkafanok, így talán kevesebb legyilkolt példány lehet belőle, de ez csak hipotézis: meg kell nézni őket. Viszont elég sok köztük az összkerekes, az a fogyasztásnak hosszú távon nem tesz jót - spritmonitor.de szerint a 2.0 diesel simán benyakal 7-8 liter üzemanyagot, annyival meg már a 1.5 boxer benzinnel is el lehet járni.
Persze megint más meg lehet, hogy épp az összkerekes példányokat keresné, vagy netán a régi, szedán kialakítás szimpatikusabb neki, de ahogy nézem a te árkategóriádba egy 2007 utáni példány bele kéne, hogy férjen.
1. vagyok latom sokat irtak az emberek :)
kezdjuk ujra.. magyarázattal
A lexus a toyota 2.2 es motorját használja, mert toyota.. a 2.2es diesel a LEGSZARABB motorok egyike, sajnos meg se lehet előzni a bajt, csereérett lesz.. nem javitásos, hanem csere, google keresés és megtudja aki akarja..
a mazda 6 jo lenne, ha nem denso injektorok lennének benne, persze a toyotában is ez van
mint minden injektor 180-280e km között elkopik.. a kocsi megáll.. fogyó alkatrész.. mindegyikben ami itt van autó.
De a densohoz nincs alkatrész, nem javitható egyben csere, fél milla huss :) csak kopo alkatrészre. ezért kizárom mert meg fog történni, 200-250e az élettartamuk.
a mitsut nem ismerem, de nem lutriznék mert nincs bontott alkatrész mert a kutya se veszi. Diesel, ha gáz van akkor ugyanez lesz.
bmw.. nem tudom hogy ez még az e ahol a légterelő lapkák beesnek a motorba és minden kuka.. Ha igen se baj, most megy, megveszi, jó a szerelő elviszi egyből mindent cserél javit kiszerel ami balhét okoz.. van pár, de ezt a szerelő tegye meg 150e ft ból puccba lehte csapni.
Injector bosch, tönkre fog menni ez is, de van alkatrész, olaszok sok javitasi technologiát fejlesztettek ki, ha megáll, 200e ft ból máris gurul tovább, 200e nem tétel.
Audit nem ismerem továbbra se.
A bmw-t venném megcsináltatnám, sokat szereltetném nem csak autóznék vele, de legalább hátul hajt, igaz piszok kicsi belül de nem rossz vezetni.
A lexus benzinessel jobb de nem takarékos.
Kb ennyi, ha ebből választ ennyit kaphat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!