A start-stop rendszerrel ellátott autón nem károsodik a turbó? Ha teljes terhelés (pl gyors hegymenet) után megállok, ugye akkor is leállítja a motort, ami szerintem hazateszi a turbót.
Mivel manapság az szigorodó euronormák miatt a gyártók ~a garancia idejére csinálnak autót, tehát azt a 100-150e km vagy 4 évet bírja ki.
Elektromos olajzás nem hiszem, hogy lenne, ellenben elektromos "kisegítő" vízkeringető van.
én csak azt nem értem miért kell élből elítélni mindent és mindenkit? Hogy direkt xar autókat csinálnak, meg hogy kibírja a garanciáig aztán... 1000 emberből 999 tuti ezt mondja, de közöttük vajon hányan vannak akik ténylegesen ott ültek a kerekasztalnál amikor tervezték az egészet? Mert hogy azt pár maroknyi ember tudja csak az egész világon hogy így van-e tényleg... én azt látom inkább hogy az új autók sokkal kényesebbek, és már nem viselik el az idióta cicababákat pl akik akkor gurulnak be a szervízbe ha már megállt az autó, meg a nagypapákat akik szerint jóvanazúgy ha 2 havonta 1x beindítjuk a kocsit amíg elmegyünk az utca végéi tescoba.
Meg alapból az autózás egy luxusdolog, akinek nincs pénze szervizeltetni az buszozzon ... ezt el kell fogadni és kész.
Amúgy meg a start-stopra visszatérve tuti vannak kritériumok, mert nekem sem mindig áll le, és a turbónak vannak utólagos kezelése pl vízhűtés pluszba, ha ezt az azonnal leállítod és szétmegy a turbó dolgot ha komolyan vennénk 1 hetes autóban is tönkremenne a turbó, és akkor havonta lehetne csereberélni gariban a gyártóknak, nem hiszem hogy megérné
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!