Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mercedes w202 c180 tipusú...

Mercedes w202 c180 tipusú autót megéri-e venni?

Figyelt kérdés
Benzines, kézi váltos autót készülök vásárolni, és szeretnék tőletek pár tanácsot kérni az autóval kapcsolatban. Miért érdemes vagy miért nem érdemes venni? Fogyasztas, motorja jó-e, stb...
2017. jan. 16. 22:24
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:

M111 blokkok a legjobb merci blokkok!!!!!

Inkább C220 c230 -t nézzél kompresszor nélkül, mert a 180 épp elég.



Szokásos merci gondok a korszakból(rohad mindenhol, a kábelköteg egy fooos. Váráslás után minimum a gyujtókábelt hőálló szilikon 55kilóvolt szigetelésűre kicserélni! Kugler úrnál kapni métere! Illetve a kábelköteget átnézni és a folytószelepházuknak a kábelét is, kb. 20centi hosszan jön ki na azon is szétmállik a szigetelés)

Rohadások rozsdák a szokott helyen, olyannal nézesd át aki ismeri.


Jó autó ha kifogsz egy gondozott példányt vagy olcsón egy lefingottat amire picit ráköltesz!

7liter himestojás gázpedállal, csapatva 10.

Örökélet meg egy nap!

Jah a vezláncfeszítő hidraulikarásegítéses érdemes meghallgatni nem e olajsaras vagy elgyengült a rugója!

Viszkó meg működjön és sose lesz akkor hengerfejes!



[link]


Ott a linken mikbe volt még 111, de vigyázz mert a korai 111es blokkok közül volt pár ami nem légtömeg hanem légnyomás mérős(pl. w124 200e, persze a w124 220e már légtömegmérős szerencsére...)

2017. jan. 16. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:

A gyujtókábel cseréje azért fontos, mert a gyujtástrafómeghajto az ECUn belül van sőt a légnyomásmérős verzióknál a légnyomás szenzor is!

Az ecu meg 3hétvégi szenvedés után is rémálom módjára szétfaragható és kb. házilag forraszthatatlan a félvezető csere benne.

Jó szemét módon találták ki, köszönd a siemens-vdo páros pénzéhes szemét bandának!

Ha áthúz a nagyfesz ellövi az ECUt, mert a kábelkötegek szigetelése kb. a kínai ipari hulladék minőség 1993-1999 közti merciknél, de persze 99után is párnál sajnos.

2017. jan. 16. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
12%
Ez a merci egy pudva....ne nezegess ilyeneket!Mercit maximum 2003-as evjarattol nezegess elotte teljesen felejtos!
2017. jan. 16. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:

#3: miért pudva? Megírnád? Szereltél már ilyet?

2003 után melyikre gondolsz amelyik csapágyas lesz, vagy ahol szakad a vezérlés? :D

2017. jan. 17. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
15%
A 2003 előttiekről melyikre gondoksz?amelyik mind úgy rohad mint semmi más az autók történetében stb stb...
2017. jan. 17. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:

Egyik kutya másik eb. Bevállalható a 2003 előtti is csak legyen tisztába vele.

2003utáni se lesz ingyenes jótékonysági cucc...

W123 és W124 is agyon van sztárolva pedig javítottam olyan 23ast ahol kb. nem volt már padlólemez, w126 népitélet szerint az isten aztán kááádzset minden hibás és volt kezeim között olyan 126 ahol a hátsó futómű bekötési pont vonalában keresztben repedt a kasztni!(lehet csomagtartót túlterhelték éveken át tudja a fene de szabályos repedés kezdete volt!)


Jó az a W202 csak figyeljen oda a rohadásokra és kábelkötegre!

2017. jan. 17. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:

"2003utáni se lesz ingyenes jótékonysági cucc...

W123 és W124 is agyon van sztárolva"


Ezekben teljesen egyetertek veled!a 2003 utaniak viszobt mar csak korukból adódóan is előnyösebbek!Bar nyilvan vannak ott is gondok egyes tipusoknal!

Ezeknek a régi zöldseges merciknek a szétsztárolásától viszont én is rosszul vagyok!Főleg,hogy sosem voltak olyan jok mint ahogy azt állitottak meg a mai napig allitjak roluk!

2017. jan. 17. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:

Na végre VALAMIBEN egyetértek veled :P :) ;)


Az a gond egy normális 2003utáni bármi kompaktabb merci ami nem végnapjait éli bontás előtt az nem 2Ft lesz!

Gondolom 500-800 körül nézegeti a W202 -t persze egy mondatot nem böfögne ide a kérdező!

2017. jan. 17. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 Mosqu!to ***** válasza:

*BOCSÁNAT,de offtopic!*


Hali!


Én most nézek kocsikat olyan 6-7 ezer €-ért asszonypajtásnak,eddig az Audi mellett tettem le a voksomat,de neki a Mercedesek is bejönnek és mivel nem Én fogom vezetni,felőlem mehet a Mercedes is a kalapba!


Szóval, kedves válaszolók: Úgy látom elég jól értitek ezt a Merci témát! Segítenétek nekem?


E Mercedes kilőve,mert akkora nem kell! A Mercedes túl kicsi! Így a C lenne még ideális eset... A w203 szériából melyik benzines motorral érdemes megvenni ezt a kocsit? Melyik a "legmegbízhatóbb" motor amelyikkel azért már szedi is a lábát? Legfőképp Autópálya és országút van a dologban. A fogyasztása másodlagos, tudom,hogy a Benzines Mercik elég éhesek! :) Esetleg valami típusprobléma?

2017. jan. 17. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:

"Melyik a "legmegbízhatóbb" motor amelyikkel azért már szedi is a lábát? "


Ha rám hallgatsz akkor a jó öreg bevált M112 -es blokkal veszed!3.2 V6 szívó benzin!Egy örök darab!

Ez már megy is,es meg fogyasztani sem fog eszeveszett sokat!A nagy atlagot 10literre lehet hozni vele!

A motorja sokat bír,nincs kulonosebb tipus hibaja,légszűrő olaj max 10 ezrenként és nincs vele gond!Ami viszont fontos az automata valtoba 60ezrenkent kotelező az olajcsere!

2017. jan. 17. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!