Vélemény Mercedes CLK200 kompressor típusú autóról?
Havernak volt ,hát csajozós verdának tökéletes , borúlnak bele a luvnyák nyáron neki nyitott tetős volt amúgy nem drága hozzá alap dolog olajcsere ilyenek tizenezerből mint egy suzukinak, kb 9 literrel eljárt vele, valami tetőnyitás gondja volt meg érzékelő bizbaz a motorban de az se volt vészes 50 ezer alatt megúszta mindkettőt csak aztán totálravágta de megúszta csonttöréssel szóval van a merciben anyag. Elöl szépen elférsz kényelem, hátra meg befér még két csaj :D
Húz a kocsi szépen csak utasként mondom,azért nem fogsz lenyomni mindenkit de erővel megy ,csak télen ne használd mert akkor kinlódás a kapun nem tudott kiállni vele :D
Nekem c 200 kompressor van (2003), kombinált fogyasztás minimum 9.5 , pályán 100-al 6.7 (ez alá nem tudtam vinni egyszer sem) 120-al 7 körül, 140-nel 8.5, város: nagypapás fillérb..szó-ablakklíma-tojásatalpadalatt stílusban, nagyon minimum 10, agresszív pirostól pirosig padló-satufék stílusban 16. Hozzátenném, ezeket az adatokat az autó mérte, ami vagy téved vagy nem, én lusta voltam számolgatni. A szervizköltség csak attól függ kihez viszed. Nemrégóta van meg, 230000-est márkaszerviz 10 pénzes órabérrel csinálta, ha nem csal az emlékezetem 6db szilent az első futóművekben, 2 ablakmosó fúvóka, egy hegesztés a kipufogón, meg az alap szűrők, olaj, meg asszem fékfolyadék cseréje közel 190 pénzembe került. Mindenki eldöntheti, h. ez most neki drága, olcsó, mivel a szervizkönyve szerint a 0. kilométere óta a Mercedes Árendás szervizelte, egyelőre nem szakítottam meg a sort. Állítólag a Mercedesekre 30 év átrozsdásodási garancia van, (erről a szerviz szóban biztosított) ha végig márkaszerviznél volt az autó...
A Clk azért mégiscsak egy kupé/kabrió, így vezetési élményról nincs jogom nyilatkozni, gondolom kicsit feszesebb mindene. Valószínűleg az alkatrészárai is kicsit magasabbak lehetnek egy mezei c-nél.
Fentebb szó esett a téli használatról, nos, én tavaly novemberben jutottam hozzá az autóhoz, és a tavalyi tél valóban nem hozott lappföldi körülményeket, de azért nem árt odafigyelni. Amit elsőkerekessel 1x gondolsz meg, azt nem árt, ha hátsóval 3x teszed, de időben, mert szereti dobálni a seggét. Nekem 6j széles 15-ös felni 195/65 új téligumival semmi gondom nem volt, mondjuk nem jártam vele hegyre, de ahova akartam, oda el tudtam menni. Mindenesetre az esp-t nem ajánlatos télen kikapcsolva tartani. Üres parkolóban, pár centi hóban kipróbáltam milyen, hát... elindulni sem mindig könnyű, kanyarodni pláne.
Nekem ez az első Mercim, és imádom, hogy egyszerre nagyapó stílusú, kényelmes nappali, de lehet vele baromkodni. Nem egy erőgép, de amikor odalépek, akkor nagy sóhajtással (lassú automata) azt mondja hogy "na jó, hülyegyerek, éld ki magad" és tisztességesen megy, pedig 13 éves. A szervizben mosolyogva fizettem, persze nem egy új váltót kellett vennem bele. Apropó váltó, az automatát nagyon ajánlom. Nem való bele a kézi.
Na igen, nekem is 2 éves a jogsim, és ugyanígy gondoltam. Első években jó lesz váltogatni, minek az automata, csak többet fogyaszt... aztán beleültem a mercibe és lényegét veszítette a kérdés. Hétköznapi közlekedésre ezerszer kényelmesebb az automata, gondolom ha ilyen autóban gondolkodsz, nem az az 1 liter fog fájni amivel többet fogyaszt átlagban. (ez csak a régi automatákra igaz, egy új, mondjuk DSG váltó már jobban tud spórolni mint a sofőr)
A manuális váltó csak még több ökörködésre buzdít egy hátsókerekes autónál :D De akkor inkább vegyél mx-5öt, azt erre találták ki, jobb a súlyelosztása, könnyebben irányítható :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!