Mijen suzuki swift-et 1.3 8v vegyek. Sedán -ba vagy ferdehátuban?
"Ezután pedig még minden lehetséges helyen gyűlölködnek a német autókkal és azok tulajaival szemben, nyilván mindenféle racionális indok nélkül."
Te nem ezt csinálod,barom? Idejössz egy suzukis kérdéshez,elkezded szarozni a "papíroutó", hülye demagógiával leplezve a téma,márka iránti tudatlanságodat minden érdembeli indok nélkül. A suzuki leglább nem füstől tele rákkal ,meg nem kell csak azért 100 ezreket kifizetni h egyáltalán MENJEN. Már ezért jobban megéri ,mint a te szutykos füstwagened ami még boltbsjárni is alkalmatlan,nemhogy a gyerekem,családom a közelébe engedjem járó motornál .. Kisebbségi komplexusos senkiházi,átvert,megvezetett buta " német" tulaj vagy akinek csak a foswagenig terjed el a kevéske intelligenciája. Nincs olyan német autó ami ne lenne érintett a vilàgbotrányban a rákszóró korom miatt,csak a magadfajta suttyók veszik még mindig. Inkább húzd be az asszonyt a fosgolfba aztán várd még rádgyűrődik ,vagy előbb kaptok füstmérgezést.
"Lenézitek a minimálbéreseket közben meg egy szaros suzukit hajtotok ,nem sokra vihettétek"
Most akkor kit néz le kit,te büdös gyökér? Most szóltad le a kérdezőt és mindenki mást egyben..Te mit hajtasz a hülyeségeden kívül? Egy szaros rottywagent? Huha az aztán az autó !! Öcsém futotta 40 év hitelre a 80 ezres fizetésed mellé egy hulladék "autóra" amit máshonnan már kiakarnak tiltani ? Hát mindjárt leborolunk előtted ! Húzzál innen anyádba vissza a szervizbe ,addig se az utakon szennyezed a normális emberek levegőjét a kormoló kommersz bódéddal. Ha van egykis szerencsénk úgyis elviszi a bank és bezúzza,aztán járhatsz biciklivel a minimàlbéredért tapsikolni ..
Velem lehet normálisan beszélni, de ti arra nem igazán vagytok képesek. Túl kevés az eszetek ahhoz, hogy normálisan tudjatok vitatkozni.
Azért linkeltem a mondeos esetet, mert azonos időszakban készült a két autó, ezért érzékelteti, hogy öreg autók közt is van különbség biztonság terén. Könnyű sérülés vs. két halott, két súlyos sérült. És lehetne még gyűjteni, ha ráérnék keresgélni. De linkelhetnék százat is, az elmétek akkor sem birkózna meg vele. Beszélgessetek el egy-két mentőssel, tűzoltóssal, hogy ők mit tapasztalnak a régi swiftes baleseteknél! Abból már le lehet szűrni valamit. Egyetlen észérvet, bizonyítékot sem láttam, csak anekdotákat, ami vagy igaz, vagy nem. Gyanítom, hogy nem, mert ha 70-nél frontálisan ütközöl, ott nem csak ijedtség van, még sokkal biztonságosabb autóban sem, de legfőképp nem lesz javítható az autó, bőven gazdasági totalcar, főleg a swift értékét figyelembe véve.
Egyébként továbbra sincs sem dízelem, sem volkswagenem, sem hitelem. Pont a swifteket vitték mint a cukrot 0% kezdőre, aztán fizették ki rá évek alatt egy normális autó árát, mert nekik fingmentes ülés kellett. Csak nem te is így tettél? A kérdezőt én nem szóltam le, csak téged, mert vered itt magad, hogy biztos csóró vagyok, mégsem én ülök swiftben. Nekem ebből az jön le, hogy te vagy csóró. Ami önmagában nem jelentene problémát, de lélekben még sokkal szegényebb vagy, mint anyagiakban.
Már ennyire nem bírsz magaddal, hogy két profilról írsz? Elég feltűnő ám, hogy rövid időn belül írod a hsz-t a két profilról.
Szövegértés megy? Sem VW-m, sem dízelem, sem hitelem nincs.
Az NCAP töréstest 64 km/h-nál történik, ahol a legtöbb új autó is totálkárra törik, és komoly a sérülés kockázata. A linkelt töréstesztben 67 km/h-nál az egész utascella összeomlik. De nekem el kéne hinnem, hogy 70-nel nem lett bajod, és javítható volt az autó.
Igaz. De valljuk be, ilyen értékű autót ha összetörsz, veszel egy másikat, mert egyből gazdasági totálkár lesz. Egy normális lakatos munkadíja lenne annyi, amennyiért másikat veszel.
Szerintem abból állt a javítás, hogy a csomagtérajtót átcsavarozták egy másikra, mert a linkelt videóban kb. annyi marad épen 67 km/h-nál az autóból.
Ismerosom osszetorte, az egesz eleje odalett. Cserelni kellett a motorhaztetot, elso lokost, lampakat, illetve valamelyik sarvedot.
Nem engedte el az auto kezet, mert evek ota megvan neki, regebben pedig a szulei vettek kereskedesben ujonnan, tehat tudta, hogy nem volt agyonhajtva, mindig mindent kicsereltettek rajta idoben, es soha nem hagyta cserben se ot, se a szuleit. (Mellesleg egy 99-es Swiftrol beszelunk, amihez dragabbak a kasztni elemek, mint a 96elottihez.
De kifogott ugyan olyan szinut mint neki van, es olcson helyrerakatta.
-mociteto:25ezer
-lampak indexel15ezer
-elso lokos: 15ezer
-sarvedo:8ezer)
Nem o volt a ludas, biztosito fizetett is. Siman vehetett volna masikat, de azt at kell iratni, eredetisegvizsga stb..
Rendbe rakatta es imadja.
En se szeretem a trabantokat, se a ladakat, de nem fikazom oket, mert:
1: nem volt meg ilyen autom
2: tisztelem az olyan embereket, akik kotodnek hozzajuk, koltenek ra es rendbe rakjak. ( Szerintem az itt elottem hozzaszolo Suzukis tarsaim is ebben a kategoriaban vannak, ahogyan enis )
De kar a szankat jartatni!
Kerdezo dontott, es azt kerdezte melyiket vegye: sedant vagy simat.
NEM AZT, hogy mi a velemeny(ed) a torestesztjerol, illetve milyen autokat ajanlunk neki.. DONTOTT, es szerintem jol, nem fog csalodni benne, halas kis autok! Ovatosan es korultekintoen hasznalja, es nem lesz gond. De ahogy masok is irtak tapasztalatbol, szomszed esetbol, es enis ismerosomtol, nem olyan szar a torestesztjuk mint ahogy azt sokan mondjak.
1. Ezek a levegőszennyező, büdös tdi rottyvágenek már régen
a bontóban lesznek, amikor a "papír" Swiftek még mindig boldogan róják az utakat. Múltkor is ment előttem a suttyó
a "felsőbbrangú" négyes golf tdi-vel, okádta füstöt, én is
majdnem elokádtam magam. Ilyenkor azért elgondolkodom: ezeknek hogyan lehet még zöldkártyájuk? A családotokat a közelébe ne engedjétek, ha ilyen fost láttok!
2. A papír kasztnihoz annyit, hogy a.) max. a Trabantokra illik, hogy papírból voltak, de nem a Swiftre, sok idióta, hülye baró! b.) a 2005-től gyártott Swiftnek 4 csillagos a töréstesztje, tehát SEMMIVEL SEM KEVÉSBÉ BIZTONSÁGOS, mint bármelyik, ismétlem BÁRMELYIK modern kisautó!
3. Nem az a csoró aki Suzukival (itt most értsd: "régi Swift-tel" jár, mert nyilván fenn tudja tartani, tankolás,
esetleg ha vmit tönremegy (100 évben egyszer, melyik autótípus tudja ezt utána "csinálni"? A Corolla mondjuk...), hanem az, aki mondjuk mindennap az óvári Aldi
előtt kéreget a mindennapi betevőért, s utána még hosszú út vezet hazáig (busz-vonat kombó), ismerek ilyen embert,
nem légből kapott, kitalált mese, ráadásul még rokkant is,
szülei meg már nincsenek. Neki egy kispolákos utazás is luxus számba menne, nemhogy egy "fapados" Swift büszke
(igenis büszke!) tulajdonosának lenni!
Ezeken is érdemes egy hangyányit elgondolkodni! Na viszlát...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!