Ha beletörik az első lengőkar szilentjénél a 10.9 minőségű gyári tőcsavar, akkor mindenképp célszerű betonfalba verni a fejemet?
A végét be se lehetett fújni csavarlazítóval mert ahhoz nem lehet egyszerűen hozzáférni. A vázba van bent.
Ilyen a belseje a szilentnek:
Melegítés szeg kalapács kombináció használata javallott.
Egyébként csak halkan jegyzem meg, hogy a kulcsoknak nem véletlenül van akkora szára amekkora. Ezek méretezve vannak az átlag emberhez, hogy lehetőleg ne tegyen kárt se a szerelvényben, se a szerszámban.
Gondolj csak bele, ha egy alapból 20 cm-es szárral rendelkező kulcsot megtoldassz 1 m_ esre akkor az eredeti nyomaték négyszeresét fejted ki. Itt akkor valaminek engedni kell. Nálad most nem a csavarkötés, hanem maga a csavar hagyta el magát.
LOL
Kitalálom otthon próbáltad szakkképzettség nélkül kicserélni :D
Most lehet drágább lesz a szívás, mint elvitted volna egy szerelőhöz aki tudja mivel hogy melegítse és mivel hogy tekerje ki.
Hiába mondom, hogy sokszor egy csavar is tudja szivatni az embert, meg egy motorgenerálnál nem az a sok míg lehúzzom a hengerfejet, hanem mindent elpucolni, kimérni, kihézagolni, stb.
Ne izgulj egy profi szerelő kb. a félig beletört csavart maximum 30perc alatt kihajtja!
Van rá megoldás hogy kell kihajtani ilyenkor az önjelölt otthoni mókárok után.
Annyit megsúgok nem kifúrni kell.
Csavarlazítóval beférsz, vagy WD-40- el. Annak van szívószála, amivel flexibilisen be tudsz fújni bárhová.
Amúgy ebben az esetben jó megoldás lehet a vésőkalapács.
Tudod, az a gép, ami rezeg, úgy néz ki mint a fúrógép, de nem forog, csak rezeg és vésni lehet vele. Azzal ki lehet veretni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!