Főfékhenger csere után beesik a fékpedál, mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
A problémám lényege, hogy 1988-as 1.6td passat főfékhenger cseréje után a fékpedál, minden ellenállás nélkül beesik. Hiába pumpáljuk sehogy sem keményedik fel, a légtelenítő csavaroknál se levegő se olaj nem jelenik meg a pumpálástól, pedig fel van öntve fékfolyadékkal. A henger hallhatóan dolgozik, illetve látni is, hogy a folyadék fel-le mozog a tartályban, de de fékekhez nem jut el... egyikhez sem. Mi lehet a baj?2017. jan. 9. 12:24
2/12 A kérdező kommentje:
Ez mit is jelent pontosan?
2017. jan. 9. 13:08
3/12 A kérdező kommentje:
Ettől függetlenül nem kellene felkeményednie?
2017. jan. 9. 13:15
4/12 anonim válasza:
#1: amire te gondolsz az nem karmantyú hanem hidraulika tömítés. Karmantyú a csőszerelésben van! Ha csőszerelő,fűtés szerelő a szakmád elnézem, hogy a gépjárművekhez baromságot írsz! Az pedig nemtud "letapadni".
Kérdező:
"Főfékhenger csere után beesik a fékpedál, mi lehet a baj?"
A baj, hogy aki ezt a javítást végezte nem kaphatott volna még bizonyítványt se! A fék nem játék, a LEGFONTOSABB BIZTONSÁGTECHNIKAI BERENDEZÉS, vontatni se lehet fék nélküli autót így javaslom hívjatok ki arra a helyszínre egy MÁSIK SZERELŐT, mert a FÉK NEM JÁTÉK!!!
5/12 A kérdező kommentje:
Eddig kettőt hívtam, egyik se tudja mi a baj, csak hümmögnek, meg biztos az új alkatrész a rossz, ami láthatóan nem az. Csak egy tipp miatt tettem itt fel a kérdést, hátha van ami kimaradt a képletből.
2017. jan. 9. 13:30
6/12 anonim válasza:
Hümmögés helyett lenyomáspróbázta az új alkatrészt?
Nem hümmögni meg találgatni kell, akkor az a kettő se szerelő, hanem kuruzsló volt!
7/12 A kérdező kommentje:
Ha tudnék jó szerelőt biztos hozzá fordulnék, és nem az interneten kérdezősködnék. Szóval tudja valaki mi lehet a hiba?
2017. jan. 9. 13:41
8/12 anonim válasza:
Hol laksz? Mert lehet valaki tud a közeledben jó szerelőt!
9/12 anonim válasza:
Lehet az is hogy a tartályból ahol át kell folyni a pici furaton az olajnak a munka hengerbe , eldugult.
10/12 anonim válasza:
Én úgy tudom, hogy az új főfékhengert még beszerelés előtt fel kell tölteni, ekkor szokák még légteleníteni is úgy, hogy nagyon óvatosan végignyomják a dugattyút hogy előtte-mögötte buborékmentesen fékolaj legyen - ez nem tudom mennyire fontos, de semmiképpen nem szabad teljesen üresen beszerelni, mert marad a végében egy nagy légbuborék, ami pont azt csinálja, amit leírtál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!