Nah itt mi lehet a gond?
Ez egy Toyota Avensis 2000-es kiadású.
Nyáron lett Generálozva Új karika stb.
Totál átt lett rázva a motor elég drága volt és megint gebasz.
Ez idáig egyszer volt check lámpa jelzés.
D4D Motor 2000 cm^3
Amugy nem Szolvákia hanem Szerbia :P
Amugy elképzelhetö a Hideg meleg hatására a saras korom azhiszem de olajos valami jött ki amugy turbos.
Turbós?
Akkor le kéne húzni a turbóról a nyomócsövet, megnézni nem tökig olajos- e.
Nem írtad, nem tolja- e melegen a füstöt.
Persze szedjük szét a motort,mert -10 fokban indítás után kormos kondenz-víz jön a kipufogóbol. gratulálok.
Ha mész a forgalomban, láthatod, hogy a lámpánál az elötted induló autó kipufogó csövén csöpög kifelé a lecsapódott pára hidegben! Namost a dízelnél ez kormos, mert a kipu. tele van korommal.
Köszönöm, cselez kolléga az elismerést!
A turboról a csőlehúzás h szerinted már megüti a motorszétszedés szintjét, akkor én is gratulálok neked!
Egy bilincset leszedni és bele nézni nem tökig olajos- e, nem hiszem h nagy kihívás lenne.
De lehet neked igen, akkor bocs!
Kérdező, nézd meg olajos, v vizes az a korom. H csak vizes, akkor a cselez kollégának van igaza. H olajos, tedd amit mondtam, kis munka, annyit megér, h tudd nincs vele gáz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!