Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nah itt mi lehet a gond?

Nah itt mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

[link]

[link]

Ez egy Toyota Avensis 2000-es kiadású.

Nyáron lett Generálozva Új karika stb.

Totál átt lett rázva a motor elég drága volt és megint gebasz.

Ez idáig egyszer volt check lámpa jelzés.

D4D Motor 2000 cm^3



2017. jan. 7. 16:26
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

Mi ez, vmi tájszólás? Miért nem lehet érthetően fogalmazni?

Új karika, át lett rázva... ezek mik?

Nem kötekedni akarok, de ez így érthetetlen. H megtennéd, h értelmesen fogalmazól?

Amúgy én elsőre arra gondolok, h a turbód elfossa az olajat, ami a kipufogón korommal vegyítve távozik.

Olajsár az a kormos cucc? Jól látom? Füst melegen van?

2017. jan. 7. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 cselez ***** válasza:

Semmi! Nyomtál egy kövér gázt és kitolta a lerakódott kormot a kipu.-ból.

Nagyon felcsigáztál ezzel a karika cserés totál átrázott motorral, mert ha aki javította azt mondta neked, hogy kicserélte a karikákat akkor te lettél totál átrázva.

2017. jan. 7. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:

Karika hát nálunk igy mondják az a 3 Olaj karika ami megy a dugatyúra.

Át lett rázva , ezt ugyértem az egész motor át lett nézve és ami nem volt jó az meg lett javitva.

2017. jan. 7. 17:18
 4/14 A kérdező kommentje:

Ezt be lett gyújtva most kb -10 fokban .

Valami recsent bene mikor gyujtotam.

És aztán néztem hogy ki köpöt valamit.

2017. jan. 7. 17:20
 5/14 A kérdező kommentje:
Ám a karika cserét azt téleg megcsinálták mert látam is mutaták is pont ott voltam mikor csinálták.
2017. jan. 7. 17:21
 6/14 anonim ***** válasza:
Begyújtani általában kályhában szoktak, az autót beindítani szoktuk ;)
2017. jan. 7. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Nem a tájszoásom érdekel csak érdekel ,hogy mi a probléma.
2017. jan. 7. 17:54
 8/14 cselez ***** válasza:

Igen, most már értem. Nos ilyen hidegben természetes, hogy az indítás pillanatában éles koppanó hangot ad a motor, ez a gyulladási késedelem miatt van a dízeleknél.

A kidobott korommal kapcsolatban pedig ugyanazt tudom mondani, a lerakódott korom ami a kipufogó dob-ban volt.

Ha más hibát nem tapasztalsz, használd nyugodtan.

2017. jan. 7. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Karika... :)

Így már érthető. Dugattyúgyűrű.

De mit pökött ki? És akipufogóra gondolsz, h ott pökte ki a mit?

Nem jár egyenletlenül? Vedd le járó motornál az olajsapkát. Ha pöfögi ki a füstöt, sanszos, h eltört vmelyik karika. H letekered az olajbetöltő sapkát és csak rá teszed, de nem tekered vissza és emelgeti a kartergáz a sapkát, akkor baj van.

Ne felejtsd el visszatekerni utána. :)

Amúgy mit takar az, h "nálunk"? Szlovákia?

2017. jan. 7. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

Jut eszembe, egyáltalán turbós ez a motor?

Ez az olajos kormos kipufogás annyira nem természetes. Száraz korom az lenne, de ez így annyira nem meggyőző.

2017. jan. 7. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!