Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nektek melyik Mercedes kéne...

Nektek melyik Mercedes kéne jobban?

Figyelt kérdés

Ha csak a két autó között kéne valasztani? Rövid vagy akár hosszú indoklást is ha lehetne! Sajnos nincs pénzem egyikre se egyszerűen kíváncsiságból tettem fel a kérdést. Szép hétvégét!



[link]



  [link]


2017. jan. 7. 14:39
1 2 3 4
 1/36 anonim ***** válasza:
Nekem ilyen S Merci nem kéne, egy értelmetlen, külvilágtól elszigetelt autó. Viszont a CLS Mercedes a világ egyik legszebb autója, sokáig én is terveztem egyet, de végül nem akartam Mercit. Ettől még nagyon szép, és nagyon jó autó, élvezetesebb vezetni is, mert kisebb méretű. Hátul mondjuk kényelmetlen a nagyon lecsapott tető miatt, de mondjuk engem az pont nem érdekel, éppen amiatt olyan szép az autó.
2017. jan. 7. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/36 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ! Nekem az ismerős körömben van egy 2006-os cls és nekem nem kicsi se elöl se hátul, pedig 186 cm vagyok és nem sovány! Lehet a régebbi nagyobb hátul mint az új esetleg?
2017. jan. 7. 14:57
 3/36 anonim ***** válasza:

Ennyi pénzért már nem ilyen újkorszaki kacatot vennék, hanem egy W140 SEL600 és azzal együtt minden "szívást" elviselnék anyagilag.

Esetleg az SL600 -n még elgondolkoznék szintén abból a korszakból, mert nyáron feeling egy SL.

2017. jan. 7. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/36 Donald J. Trump ***** válasza:

Ha pisztolyt szórítanak a fejemhez inkább az S, de mondjuk inkább a CLS-en levő felnikkel. Az a baj, hogy a Mercinél nagyon elmentek ebbe a cigányos stílusba - az S-ben még van valamennyi hagyományos autó, de a CLS az már nagyon kommersz dizájnfetisiszta. S nem a jó értelemben vett formaterv-győztesre gondolok. Nézd meg a két autó műszerfalát: hát én a CLS-től undorodnék. Vagyis csak akkor nem zavarna, ha tudnám, hogy valami koreai high-tech büdzsé autóban ülök, de hogy ez egy Merci legyen?!

Ennyiért már lehet kapni:

-az új Subaru sportkombiból (lehet, hogy nincs luxusnak elkönyvelve, de sokkal ritkább, mint egy ilyen Merdzsó)

-hidrós Citroen C5-t (lehet, hogy kommersz, de olyan komfortos, mint egy Rolls Royce)

-vagy Jaguar XE-t (mióta nem Ford leány, nagyon bivaly a vadmacska).


Ha meg használtat akarok, akkor akár

-Saab 9-5-t (nem csoda, hogy siratják a gyártót, ha ilyen utolsó autót csinált)

-Lexus GS-t (kb. a CLS Merci lenyugtatózott és megbízhatóbb japán ikertestvére)

-Volvo S80-t (még a régiből)

2017. jan. 7. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/36 anonim ***** válasza:
57%
Egyértelműen az S osztály. A CLS új dívat irányzat. Elsőre talán tetszhet de később rájössz, hogy olyan semilyen külsőre és belsőre is. Ha nem lenne ott a jel bármi akármi más is lehetne.
2017. jan. 7. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/36 anonim ***** válasza:
39%

Ez a hidrós citroen meg subaru mint alternatíva egy vicc.

Kategóriákat ne keverjük már össze. Legfeljebb az LS ami szóba jöhet mint alternatíva.

2017. jan. 7. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/36 anonim ***** válasza:
"-hidrós Citroen C5-t (lehet, hogy kommersz, de olyan komfortos, mint egy Rolls Royce)" a másik nagy baromság
2017. jan. 7. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/36 Donald J. Trump ***** válasza:

#6: S ki szabja meg a kategóriahatárokat? A nagy és neves autós újságírók? A közvélekedés? A gyári melós? Szerintem a vásárló.

Márpedig téves vélekedés azt hinni, hogy attól, hogy valaki Mercedes-Benz vásárló lesz, neki már nem is fognak számítani olyan dolgok, mint a komfort, szervizelhetőség, ésszerűsség, forgalomban való használhatóság, helykínálat. A prémiumautóba is ugyanazok a 2 filléres beszállítók adják az alkatrészeket - rég nincs már kézzel varrt ülés meg mesteremberek munkája (de ismétlem magam: nézz rá a CLS hányadék belsejére). A gyártók is nagyon jól tudják, hogy aki ilyen autókat vásárol, az nagyrészt csak felvágásból teszi és boldogan kifizet egy csomó prémiumot - az árkülönbség java ebből ered, nem abból, hogy ezek az autók jobbak lennének (na jó, az S-osztály az talán, de a CLS?!). Egy szó mint száz: az autóipar finoman szólva sem fejlődik épp rohamléptékkel, bőven van mozgásterük arra a hétköznapi gyártóknak, hogy a "prémium" autókat befogják egy jobban sikerült modellel. Ha ez egy-egy típus esetében megtörténik ott nem ördögűzésre van szükség, hanem el kell ismerni, hogy ez bizony egy jó autó.

Akik ezek ellen felszólalnak azok nem szakmabeliek, hanem marketingesek. Nyílván a Merci kereskedő nem fog olyat mondani, hogy esetleg a szomszédban is árulnak közel ilyen jó autót, hanem a bullshit dumát fogja nyomni, hogy a 4 ajtós coupé mennyire forradalmi újítás és hogy a formáját a kihaló félben levő afrikai rinocérosz szarvmintázata ihlette meg, pedig csak egy elbaszott hátú szedánról van szó. Nincsennek már határok: egybefolyt a piac, a racionális vásárlónak pedig a hétköznapokban mindegy, hogy 4 ajtós coupéval vagy szedánnal közlekedik - ő egy jó autót akar.

2017. jan. 7. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/36 anonim ***** válasza:
Meg vagyok lepődve, hogy van akinek nem tetszik a CLS Merci, és csicsásnak tartják. Nem ragadhatott le a Mercedes sem a kocka autóknál, a W140 széria alapján.
2017. jan. 7. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/36 anonim ***** válasza:
Második szebb, de az összkerék miatt az első kéne inkább.
2017. jan. 7. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!