Én támogatom :D Én utálok vezetni. Amúgy jó lenne hátra dőlni és csak úgy pihenni miközben a kocsi el vinne A-ból B-be . Remélem megélem azt a kort. Ha kifejlesztenék annyira,hogy már mindenki használja akkor jogosítvány sem kellene. Jogosítványt én azoknak adnék akik még vezetni akarnának ez után ,de én nem ebbe tartozom akik szeretnek vezetni.
2017. jan. 1. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
2/26 anonim válasza:
Ha vezetni akarsz kikapcsolod, ez csak kegy funkció lesz mint parkolás.
Támogatom legalább kevesebb lesz az ittas vezetés például
2017. jan. 1. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
3/26 anonim válasza:
hát van olyan hogy már a hátam közepére sem hiányzik a vezetés...
főleg mikor heti 1500km-t keveregtem a munkám miatt, akkor hazamenet jó lett volna benyomni egy gombot, hátradőlni és várni még a kocsi megáll a ház előtt :D
2017. jan. 1. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
4/26 anonim válasza:
A mostani szint, az szerintem egy teljesen jó dolog, kényelmes. Az adaptív tempomatra, sávtartó, parkolássegítőre gondolok...
Az, hoyg beadom az autónak a címet hogy hova vigyen és közben csak ülök, mint egy taxiban, az még elég futurisztikusnak tűnik nekem a mindennapokban. Ha csak napi 20-30-40km távolságokra járnék csak, akkor inkább hagyományos manuális üzemmódban használnám inkább, mert én szeretek vezetni. Egy rendszeres, hosszú, több száz km-es, unalmas autópályás úton venném inkább csak igénybe az önvezető funkciót.
2017. jan. 1. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
5/26 anonim válasza:
én is támogatom, legalább azok akik megtehetik és egyuttal akik megtehetik az önvezető autókat nem igen tudnak normálisan vezetni, szóval én kisember támogatom, hogy a nagyoknak jó legyen, hisz azért is dolgozok :)
2017. jan. 1. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
6/26 anonim válasza:
Mérnökként érdekes dolog ez,de nekem személy szerint nem kéne.
Ahogyan ABS,ESP,ASR,fékasszisztens és a többi sem.
2017. jan. 1. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
7/26 anonim válasza:
Én azt gondolom, hogy nem realitás.
Olyan kamiont vezetek ami tartja a követési távolságot, fékez ha kell, sávelhagyást figyeli stb.
Csakhogy a riasztások kb. 10 % - a fals.
Autópálya felhajtótól lehajtóig ha nagyon akarják, megy a dolog, de a neheze pályán kívül jön.
2017. jan. 1. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
8/26 anonim válasza:
Kell a francnak! Már bocsánat a szóhasználatért. Én szeretek vezetni, szeretem ha az életem a saját kezemben van és nem egy gépre van rábízva. Persze a "nagy okosok" mondják hogy az önvezető autók sokkal biztonságosabbak, ami lehet így is van, de azért kíváncsi lennék hogy egyes közlekedési szituációkat hogyan reagálnának le. Például: történik egy baleset, az önvezető autó computere meghibásodik és előidéz egy balesetet, miközben a vezető mondjuk alszik, zenéthallgat, olvas stb.., na ekkor kit fog terhelni a felelősség? Nyílvánvalóan a jogi személyt, azaz aki a vezető ülésben ül. De ha az autó meghibásodott miközben önvezette magát, akkor mi tudott volna csinálni a vezető?? Na igen, ilyesmi és ehhez hasonló aggájaim vannak még. Mindenesetre ameddig nem erőszakolják rá az emberre addig nincsen vele semmi gond. Meg amúgy is piszok drága.. Az elképzelés egyébként dicséretre méltó, elképesztő hogyan fejlődik a technológia, az ember már lassan követni sem tudja tényleg. Én azonban jobban támogatom a különféle vezetést segítő extrák fejlesztését. Olyanokra gondolok mint a sávtartó asszisztens, vészfékező rendszer, adaptív tempomat stb.. Bármi is történjen a jövőben, ez az önvezető autózás szerintem még nagyon sokáig a gazdagok játékszere lesz. Az emberek többsége minél olcsóbban akar, igényeinek megfelelő, jó állapotú autóhoz jutni. Nagyon kevésnek fog megérni több millió forintot egy olyan luxus extra amire eddig sem volt szüksége.. Ez az én véleményem erről.
2017. jan. 1. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
9/26 anonim válasza:
Még korai az öröm. Ahhoz, hogy ez működjön, a környezetnek fogadóképesnek kell lenni.
Nos ez az igazi akadály...aztán még van néhány. Amúgy jó az ötlet.
2017. jan. 1. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
10/26 anonim válasza:
A beparkolás sem megy normálisan semmilyen autónak, csak ha tökéletesen ideális minden körülmény. Ilyenkor úgy érzem, hogy messze van még, mikor 100-al tudnak lavírozni egy autó magától, a szembejövő kamionok, és a 30-al menő traktorok között. Hozzá kell tennem, hogy ennek örülök (hogy messze van).
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!