500-600 ezer ft környékén milyen benzines, sedan kivitelű autók ajánlottak első autónak?
Sziasztok.
Tavasz környékén szeretnék vásárolni egy
megbízható,formailag picit sportos autót.
Ilyenkor új évkor elég kevés a kínálat,de nem igazán tudok dönteni. Amiket kinéztem az a Seat Toledo,Opel Vectra b.
Mindenképp benzines autót szeretnék,de a két autó között a seat elvileg benzinesben nem az igazi,a vectra b széria meg elektromosságilag sok bajjal kűzd. Évjárat 2000 felett lenne,legalább 1.6-os motorral.
Nem zárok ki más márkákat sem,nem igazán értek az autókhoz,alig 1 éve rendelkezem jogosítvánnyal. A sedan kivitel tetszik,nagy csomagbeltér sem szükséges,mivel nincs családom,de egy kis sportos formát szeretnék,de semmiképp sem sport autót.
500-600 ezerért már lehet találni vállalható állapotban autót, ha nem rugaszkodsz el a realitásoktól.
A helyedben a G Astrákat sem zárnám ki a lehetőségek közül, 1.6-os motorral.
Ford Focusok között nagy a szórás minőségben, de az is egy lehetséges típus.
A Renault Megan is az az autó, amit lehet nem szeretni, és lehet szeretni.
Mazda, Nissan?
A focus sajnos drága mármint ami tetszene az újabb modellek,és abból is a sedan.
Mazda hát az se lenne olcsó,mármint a 3-as vagy 6-os széria.1 millió alatt nem is nagyon lehet kapni őket.
Igen az Astra G-ből lenne végülis sedan,az is egy jó megoldás lenne,de ott az ecotec motor sokan szidják,de ezt nem értem megbízhatóbbnak mondják az astra g-t mint a vectra b-t. Pedig pont a vectra lenne a minőségibb autó.
Kedves második,ha nem ajánlod ezeket,akkor mit ajánlanál?
"vectra b széria meg elektromosságilag sok bajjal kűzd." ezt ki mondta neked? elektromosan, mint a faék és csak a kijelző szokott pixeles lenni de az javítható pikkpakk. Viszont mindenhol rohad a B vectra!!!! Motorja eszi az olajat.
Nézz egy BMW e39 -t, igaz nem biztos pont 2000utáni lesz, mert 96tól lézetik de 1-2év ideoda, kb. 2ezer környékit találsz majd.
BMW-t? Az méregdrága lenne fenntartani. Oda kapcsolatok kellenek,hogy találjak hozzá jó árban használt alkatrészeket.
Nem szeretnék ilyen luxus márkájú autókat,persze tetszik a bmw,volvo sőt még a merci is,de szeretnék ésszerű határokban gondolkodni.
Ez baromság, nem olyan drága a karbantartása.
Oké a fogyasztás, járműadó, biztosítás az sok, mert nagy tömeg ezért nagy motor, ezért sokat eszik és sok adó.
Alkatrészek filléresek, inkább a gond azzal van, hogy futómű bonyolult és sok apró filléres kell bele, de rendberakod megint 200ekm -t bír!
Én első lökhárítót fele annyiért találtam ötös bmw hez, mint haver b vectrához!
Én színazonost is találtam meg azon túl lett volna még simán 20-30db más színben, míg vectrára a legolcsóbbért is 80km re mentünk(az volt a szerencse más miatt útba esett így a 2x80km nem volt pénz)
www.kovacsauto.hu -n nézd meg a bmw alkatrész árakat, nem drágább, sok esetben olcsóbb, mint egy opel.
Inkább a gond ott van több lengőkar, több szilent, több persely, több csapágy, stb.
Mivel nem olyan munkásnép autó, mint az opel, így a gazdag német a bmw t ennyi idős korára fillérekért eladja a magyaroknak akik nagyrésézt elbontják, ez azért jó, hogyha nem kopó dolog kell az filléres(baleset, elektronikai hiba, stb.)
Bmw be 3eFt ért találsz bontott műszerfalat ha ismered ki bont kocsikat németből behozva, meg 1-2e ért központizár motort, ajtókárpitokat is 3-4e ért, stb.
Szinte nincs 10e nél drágább bontott alkatrész.
Kopó cuccok meg mint mondtam sokszor olcsóbb az opelnál csak ugye több van :(
Szép hosszan próbáltad felfesteni, hogy nem is drága a BMW, és te magad is oda lyukadtál ki, hogy mégiscsak drága...
500-600ezerért nem BMW-t kell zézegetni, ha a vevőnek a megbízható működés az igénye, sokszázezres felújítási költség nélkül.
Ez bizony még majdnem Suzuki szint, Swift Sedan van 1.6-os motorral, bár értem, hogy az nem vonzó lehetőség.
Az Opel ecotec motorja tervezésügyileg szürcsöli az olajat, ez nem működési, legfeljebb konstrukciós hiba.
Ennyi pénzből föleg G Astrát keresnék.
Lehet persze venni Audit, BMW-t,de nyugodtan rá lehet számolni a sok "nem drága" alkatrészek cseréjére néhány százezret.
Nekem még a suzuki swiftek is jók,a sedan változat. Bát nem sportos,de első autónak megfelelő. Célom munkahelyre bejárni lenne vele,ezért fontos lenne a megbízhatóság és az alkatrész árak is.
Az astra g-nél az ecotec olajzabálás konstrukciós hiba,vagyis elvileg direkt csinálták így. Elméletileg lazább a motor,de tartósabb is,cserébe több olajat eszik. Legalábbis fórumokon ezt olvastam. Akkor egyszóval nincs sok választásom,astra g vagy swift.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!