A motoron való váltás is úgy van, mint a kocsin? -> (:
ültem már motoron(váltóson is), csak hát nem én váltottam, hanem a mögöttem ülő :) még nincs motorom, viszont ha lesz, akkor váltós.
...kidobott egy ilyen kérdést, amit meg akartam tudni, azt megtudtam :) viszont olyan kérdésem lenne még, hogy ez is úgy működik, mint a kocsinál? tehát arra gondolok, hogy elinduláskor amikor még lassú a motor, akkor kell váltani,(egyesbe? nyilván igen :) )de gondolom nem álló helyzetben ugye? aztán gyorsitáskor mondjuk kettes és akkor ha egy ideig ugyanabban a sebességben megyek, akkor nem kell már váltani nem? csak megint lassitáskor eggyel lejjeb(pl.kettesről egyesre.ugye? :)
és hány "váltófokozat" van a motorokon? ha mondjuk 60-al mennék egy bizonyos ideig lassitás nélkül, akkor nem kell váltanom nem?
ne nézzetek hülyének, nem vagyok profi az ilyenben, de érdekel :) és jólenne tudni
a kuplung egyébként hol van? :$ kéznél? :) ott kell behúzni egy kart? eddig azt hittem, hogy szintén lábnál :)
tehát akkor egyik kezemmel kuplung nyomás, másik gáz, a lábam meg váltás? biztosan könnyű ez igy? :D
"jobbal meg fékezel" gondolom itt nem a lábra gondoltál nem? :D sokkal jobb lenne, ha jobb lábnál lenne a váltó, "jobb lábas" vagyok :D :P
és nem elégy úgy fékezni, hogy simán csak visszaengedek a gázból? mármint ott ahol "húzkodom" a gázt a tenyeremmel és akkor alapban visszaengedek belőle :) én igy szoktam fékezni :D
Bal láb: Váltó
Jobb láb: hátsó fék
Bal kéz: kuplung kar
Jobb kéz: gáz + első fék kar
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!